Toon posts:

slechte winnie 3200+

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik heb wat probleempjes met het overclocken van mijn systeem ((MSI K8N Neo2 Platinum +3200 winchester, Memory is corsair xms3200 2-2-2-5, PSU is Enermax 485 CoolerGiant)

ik haal max 2080 Prime stable, 2100 werkbaar met windows. dit zijn de settings:

Multiplier ....... x9
HT mult ........ x3
HTT 231
Mem set for 133 (is 148 op max OC)
V core 1.6V
High perf ......disable
Agr timing .....disable
Dyn OC disabled
C&Q disabled
Vdim 2.75V

Memory timings
DRAM speed 133
2T
CAS 2.5
Ras to Cas 4
Min Ras 6
Row precharge 4

Ik ben tot HT 260 met x8 Multiplier setting gegaan

Ik krijg het systeem ook niet Prime stable boven 2020 Mhz op stock Vcore....

Wat is er fout hier ??

Yama.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:09
Heel simpel, je hebt de faq niet gelezen, had je dit wel gedaan had je erachter gekomen dat dergelijke topics zoals deze niet gewenst zijn op got.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Allereerst welkom hier op GoT..

De vragen die je stelt zijn allemaal toch wel vrij standaard. Omdat dit standaard vragen zijn hebben we ze opgenomen in de Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Probeer die faq eens op je gemak door te lezen, en probeer ook te begrijpen wat erin staat. Op die manier zul je snappen waar je mee bezig bent.
Je zult dan ook snappen dat er niet echt garanties voor het overclocken bestaan, en dus de vraag waar het aan ligt niet kunnen beantwoorden. Dat hangt immers af van de kwaliteit van de gebruikte componenenten (zoals processor, moederbord maar ook bijv. geheugen).

Overclocken is altijd een kwestie van proberen. Dus neem gewoon de tijd, ga wat proberen, en als je rustig aan doet, met kleine stapjes tegelijk, kan er niet veel fout gaan :)

Succes.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.