Het installeren van deze games gaat probleemloos, maar zodra ik het op wil starten, krijg ik de volgende 2 meldingen achter elkaar:

klik ik dan op OK, krijg ik deze melding:

vervolgens kom ik weer in windows terecht
Ik heb het geheugen al verwisseld/vervangen... 1 reepje erin... nix helpt
Het vreemde is dat ik het tot nog toe alleen bij Colin McRae heb gemerkt, andere spellen draaien zonder problemen.
Mijn systeem ben ik verder ook niet helemaal tevreden over. Ik krijg na een uptime van zo'n 2 weken een spontane freeze om m'n oren (geen reboot dus, maar ik blijf m'n bureaublad zien)
specs:
Asus P4P800-E Deluxe
P4 3,0GHz northwood
Asus Radeon 9600XT 128MB
Corsair TwinX matched pair 2x512MB (deze zijn vandaag aangeschaft; heb er nu 2x 512MB Dane Elec bij geprikt)
2x 200GB WD's
temps:
idle: 33C
stressed: 60C
dit verschil vind ik wel groot, maar het is niet het probleem van de freezes. Die gebeuren namelijk als de pc zowat idle is
wie is mijn redder in nood?

klik ik dan op OK, krijg ik deze melding:

vervolgens kom ik weer in windows terecht
Ik heb het geheugen al verwisseld/vervangen... 1 reepje erin... nix helpt
Het vreemde is dat ik het tot nog toe alleen bij Colin McRae heb gemerkt, andere spellen draaien zonder problemen.
Mijn systeem ben ik verder ook niet helemaal tevreden over. Ik krijg na een uptime van zo'n 2 weken een spontane freeze om m'n oren (geen reboot dus, maar ik blijf m'n bureaublad zien)
specs:
Asus P4P800-E Deluxe
P4 3,0GHz northwood
Asus Radeon 9600XT 128MB
Corsair TwinX matched pair 2x512MB (deze zijn vandaag aangeschaft; heb er nu 2x 512MB Dane Elec bij geprikt)
2x 200GB WD's
temps:
idle: 33C
stressed: 60C
dit verschil vind ik wel groot, maar het is niet het probleem van de freezes. Die gebeuren namelijk als de pc zowat idle is
wie is mijn redder in nood?