[Colin McRae 2004 en 2005] lees- of schrijfbewerking mislukt

Pagina: 1
Acties:

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:52

tozzke

aka tozzert

Topicstarter
Het installeren van deze games gaat probleemloos, maar zodra ik het op wil starten, krijg ik de volgende 2 meldingen achter elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://prutser.zeepost.nl/error/error_cmr2005.jpg
klik ik dan op OK, krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://prutser.zeepost.nl/error/error1_cmr2005.jpg

vervolgens kom ik weer in windows terecht

Ik heb het geheugen al verwisseld/vervangen... 1 reepje erin... nix helpt

Het vreemde is dat ik het tot nog toe alleen bij Colin McRae heb gemerkt, andere spellen draaien zonder problemen.
Mijn systeem ben ik verder ook niet helemaal tevreden over. Ik krijg na een uptime van zo'n 2 weken een spontane freeze om m'n oren (geen reboot dus, maar ik blijf m'n bureaublad zien)

specs:
Asus P4P800-E Deluxe
P4 3,0GHz northwood
Asus Radeon 9600XT 128MB
Corsair TwinX matched pair 2x512MB (deze zijn vandaag aangeschaft; heb er nu 2x 512MB Dane Elec bij geprikt)
2x 200GB WD's

temps:
idle: 33C
stressed: 60C

dit verschil vind ik wel groot, maar het is niet het probleem van de freezes. Die gebeuren namelijk als de pc zowat idle is

wie is mijn redder in nood?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

wie is mijn redder in nood?
Ikke O-)
SA --> Spielerij - Problemen & Vragen + titeledit.

Ik neem aan dat je de juiste videodrivers en DX hebt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• tozzke
  • Laatst online: 06:52

tozzke

aka tozzert

Topicstarter
ik heb de nieuwe videodrivers gedownload en geïnstalleerd en de laatste versie van DX

Verwijderd

ik heb dit probleem ook met halflife 2 deathmatch. heeft iemand een probleem hoe dit probleem is op te lossen? :/

• Crash
  • Laatst online: 01-12 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:43:
ik heb dit probleem ook met halflife 2 deathmatch. heeft iemand een probleem hoe dit probleem is op te lossen? :/
Open even een nieuw topic met daarin een duidelijke beschrijving van jouw probleem :)