De site bestaat nu sinds 1 januari 2004. Maar in diet tijd is er al heel veel veranderd, maar ook verwaarloost.
De laaste weken ben ik maar weer eens me zelf gaan verdiepen in de site en toen maar begonnen om de site online te krijgen. Want ik vond het zonder dat de site er zo bij lag. Ik had er nix aan gedaan omdat ik te wijnig tijd had.
Nu ben ik druk bezig geweest en de site is sinds gisteren weer online. Er zijn natuurlijk daardoor natuurlijk nog het een en ander dat gedebugd moet worden of teksten die ff foutloos geschreven moeten worden.
Wat er nog gedaan moet worden.
Scripting:
+ Foto's uploaden zo maken dat foto's kunnen worden verwijderd, zodat je nieuwe kunt uploaden.
+ Achter de ledenlijst online/offline status tonen.
+ Image-resize script (bij profiel)
+ HTML opschonen met behulp van http://validator.w3.org/ want zover ik zag zitten er op de index nog zat fouten. ( zo veel mogelijk pagina's zo foutloos mogelijk krijgen)
Tekst:
+ Spellingscheck + zinsopbouw.
+ Uitleg foto's uploaden (bij foto's uploaden).
+ FAQ schrijven.
Layout:
+ Menu boven aan de site de icons beter afwerken.
+ Beter logo maken van de C in Casemodders.net.
En alle overige bugs die er mochten zijn op de site.
Een gevonden? meld het dan op het forum!
Ik wou jullie daarom nu vragen wat vinden jullie van de vernieuwde Casemodders.net?
Of wat vinden jullie dat er ZEKER verbeterd moet worden, of wat er MIST op de site.
Vriendelijke Groeten,
Maurice Mikkers
De link: www.casemodders.net
De laaste weken ben ik maar weer eens me zelf gaan verdiepen in de site en toen maar begonnen om de site online te krijgen. Want ik vond het zonder dat de site er zo bij lag. Ik had er nix aan gedaan omdat ik te wijnig tijd had.
Nu ben ik druk bezig geweest en de site is sinds gisteren weer online. Er zijn natuurlijk daardoor natuurlijk nog het een en ander dat gedebugd moet worden of teksten die ff foutloos geschreven moeten worden.
Wat er nog gedaan moet worden.
Scripting:
+ Foto's uploaden zo maken dat foto's kunnen worden verwijderd, zodat je nieuwe kunt uploaden.
+ Achter de ledenlijst online/offline status tonen.
+ Image-resize script (bij profiel)
+ HTML opschonen met behulp van http://validator.w3.org/ want zover ik zag zitten er op de index nog zat fouten. ( zo veel mogelijk pagina's zo foutloos mogelijk krijgen)
Tekst:
+ Spellingscheck + zinsopbouw.
+ Uitleg foto's uploaden (bij foto's uploaden).
+ FAQ schrijven.
Layout:
+ Menu boven aan de site de icons beter afwerken.
+ Beter logo maken van de C in Casemodders.net.
Een gevonden? meld het dan op het forum!
Ik wou jullie daarom nu vragen wat vinden jullie van de vernieuwde Casemodders.net?
Of wat vinden jullie dat er ZEKER verbeterd moet worden, of wat er MIST op de site.
Vriendelijke Groeten,
Maurice Mikkers
De link: www.casemodders.net
offtopic:
sorry voor deze sitecheck ik wist niet dat het hier niet meer kon
sorry voor deze sitecheck ik wist niet dat het hier niet meer kon
[ Voor 9% gewijzigd door Macsylver op 19-12-2004 19:16 ]
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears