Ik heb een nederlandse Half-Life 2 website gemaakt omdat er nog niet zoveel nederlandse bestaan: www.ikpostspam.nl
[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 19-12-2004 19:50 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 19-12-2004 19:50 ]
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
[ Voor 22% gewijzigd door GGS_206 op 19-12-2004 18:48 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
[ Voor 47% gewijzigd door WeAreLegion op 19-12-2004 18:51 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
[ Voor 18% gewijzigd door -Skyhawk- op 19-12-2004 19:00 ]
Dat kan je zelfs stelen noemen, voor zover ik weet zullen de mensen die het origineel geschreven hebben hier niet mee kunnen lachen. Paar maar op met dergelijke praktijken.GGS_106 schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:47:
Je hebt de tekst van de review gewoon letterlijk overgenomen van http://www.justplay.nl/index.php?itemid=4940
MIsschien ist beter om het in je eigen woorden te doen..
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
ehm er is wel meer content op die site die twijfelachtig is, de wapens pagina komt mij ook erg bekend voorSfinx- schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:12:
[...]
Dat kan je zelfs stelen noemen, voor zover ik weet zullen de mensen die het origineel geschreven hebben hier niet mee kunnen lachen. Paar maar op met dergelijke praktijken.
Nuja, veel succes gewenst, alhoewel ik betwijfel dat je site van de grond zal komen, met zo'n hoog amateuristisch gehalteEen kijkje nemen bij de concurrentie kan nooit geen kwaad, in dit geval kan je er heel wat van leren. Bovendien is de dommeinnaam ook niet echt gemakkelijk om te onthouden.
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq