Toon posts:

[ASP.NET] Parse of Eval functie

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit nu met het feit dat mijn huidige PHP project omgezet moet worden naar ASP of ASP.NET. Nu is het zo dat er een aantal specifieke PHP functies worden gebruikt binnen het project, en daarom de vraag of deze ook worden ondersteund door ASP(.NET).

Een van deze functies is de zogenaamde eval() functie waarbij PHP code wordt geparsed. De variabelen die zijn berekend in de eval() functie kunnen dan weer gebruikt worden in de rest van het PHP script. De code die door eval() functie gaat wordt opgebouwd uit een database.

Nu is mijn vraag of deze functionaliteit ook in ASP(.NET) zit. Als dit niet kan dan heb zit ik met een groot probleem...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:24

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is je Google stuk?

http://www.w3schools.com/vbscript/vbscript_ref_functions.asp

M.a.w.: ja, de functie bestaat en heet nog hetzelfde ook. Had je ook geweten als je het gewoon opgezocht of uitgeprobeerd had. :P

[ Voor 47% gewijzigd door NMe op 19-12-2004 18:18 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zie -NMe-. Dit had je echt zelf wel kunnen vinden :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

.Parse != .eval

.Parse functionaliteit zit zo ongeveer compleet in de Convert class; de eval functionaliteit is niet standaard ondersteunt in ASP.Net, aangezien deze een compiled language is. Zie http://www.google.com/sea...=&c2coff=1&q=CodeDom+Eval
Deze methodiek is echter relatief traag.

edit:

ow.. hoi creepy :w

[ Voor 15% gewijzigd door gorgi_19 op 19-12-2004 18:35 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.