Toon posts:

XBOX wil niet booten

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
help! ik heb een xbox 1.4. Ik gebruik XBMC (mediacenter) als dashboard. Ik wilde gistere XBMC updaten naar een nieuwere versie, maar er ging iets verkeerd tijdens het uploaden, waardoor mijn xbox nu niet meer boot! De c schijf is volgens mij zo goed als leeg. Nu heb ik van een cd proberen te booten, maar dit werkt ook niet. Ik heb Slayers Autoinstaller 2.6 zowel op een CDR als DVDR gebrand, maar mijn xbox geeft me nog steeds dezelfde error bij het opstarten.
Hoe moet ik mijn xbox nu benaderen nu ik niet meer van HD en CD kan booten? Of kan ik een ander programma proberen om van de CD te booten?

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

Waarschijnlijk heeft die de firmwre proberen updaten. En daar zal wel wat verkeerd gegaan zijn.

misschien dat op http://xbox-linux.sf.net een paar tips sta voor je firmware. En anders ben ik bang dat je hem moet opsturen.

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Verwijderd

Er is wel een programma er voor om je xbox te booten... maar ik ben bang dat je daar hierover niet mag praten.

@wica:
zijn xbox opstuuren zal weinig nut hebben, hij moet een omgebouwde xbox hebben met **** bios

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 19:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:07:
Er is wel een programma er voor om je xbox te booten... maar ik ben bang dat je daar hierover niet mag praten.
vast wel, Utils zijn niet illegaal, zolang je maar geen copyrighted software verspreidt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen idee, maar spelconsoles zijn geen Overige Hardware. Kijk eens in SPV ofzo...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.