Toon posts:

lieve spider, KOEKJE

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de dvd is gvd legaal, moet ik nog fotos gaan maken van de dvd, ik wil dat ding vanavond in mn warme bedje op mn eigen kamer kijken en niet beneden... doe die andere los en gooi deze maar permanent weg, als je me niet gelooft moet ik nog fotos gaan maken ook!!!

(dit was mn andere post)

maar ik wil hem niet wegbranden mensen, geef ik toe, ik was onduidelijk ik leg het nog eens uit:

ik wil hem op de harde schijf kijken (bijv. windvd of powerdvd of die b(ul)s(hit)player) maar er zit neem ik aan toch een kleine beveiliging in want ik krijg groen beeld... en normaal rip ik hem van de cd en kopier ik hem niet zomaar... mensen die zeggen: brand weg ofzo hebben niet gelezen, de dvd is 8 gb en ik heb geen double layer schijfjes alleen 4,7 gb

wat ik wil is de dvd toch rippen maar dan vanaf de harde schijf en niet vanaf cd

EN ALS ER LUI ZEGGEN : als je hem toch op je pc wil kijken doe hem dan in je laadje, ik heb hier geen dvd speler en op de andere wel dus ik heb hem via het netwerk overgepompt... jemig ik ben niet illegaal bezig, ja vaak wel maar nu niet *-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 17:20 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je het niet eens bent met een slotje, mail dan even met de moderator :)

Dit topic is gesloten.