[XP] Vensters groter maken dan het beeld*

Pagina: 1
Acties:

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-04 00:36
Ik heb:
Windows XP
1 Beeldscherm op 1280X1024

Ik gebruik Litestep met VWM, hiermee heb ik in weze fictief 4 schermen (desktops) naast elkaar of in een 2x2 matrix, en ik kan programma-vensters verplaatsen van de ene naar de andere virtuele scherm.

Ik vroeg me af of het mogelijk was om vensters in Windows XP zo uit te rekken dat ze groter zijn dan de ingestelde beeldschermresolutie, zodat ze meerdere virtuele schermen vullen. Om bv op scherm 1 dan een werkproject te hebben en op scherm 2 de toolbars van 1 programma of iets dergelijks.

Ik heb geprobeerd een programma tussen 2 schermen te zetten en zo proberen aan beide kanten uit te rekken, maar er is blijkbaar een limiet aan hoever je kan uitrekken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier zelf ook op te letten :)

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-04 00:36
elevator schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:18:
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier zelf ook op te letten :)
offtopic:
Ik had de Os achterwege gelaten omdat ik dacht dat dit op zich voor elke windows OS kon gelden. Mijn excuses.

<voorzichtige bump-modus>

Niemand?

</voorzichtige bump-modus>

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 21:49

ericding

Altijd de eerste.

Ik heb hier echt twee monitoren staan en ik kan met behulp van het programma ultramon vensters maximaliseren over twee monitoren. Ik weet echter niet of ultramon het ook doet met virtuele extra monitoren...