[XP] Aanloggen gaat niet, Error Code: 0x80070002

Pagina: 1
Acties:

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 13:44
Ik zat op me pc een beetje oude software te verwijderen toen opeens de boel vierkant vastliep en er na een minuut wachten niets anders op zat dan de reset knop in te drukken. Windows startte weer op enzo, in vulde mijn ww in bij het aanloggen en toen kwam XP met een vage melding, dat ie niet mijn licensie precies kon controleren (Error Code: 0x80070002) en hij meldde me weer af.

Ik dus die code bij google (op andere pc) inrammen en ik kwam dit tegen. Dus ik doe wat er gezegt word, starten in veilige modus, aanmelden en regedit starten en ik zoek deze twee dingen op:

HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Cryptography\Providers

HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Cryptography\Providers

maar vanaf de map crypto kan ik het al nie meer vinden, ze staan neit in het registern bij mij. Wat moet ik doen om het nu weer werkend te krijgen? of zit er niets anders op dan een format?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 13:44
Ik heb nu OEMBIOS.DAT gekopieert uit de sys32 map van een goeie XP bak en op mijn computer gezet die het niet goed deed. Het werkt nu deels, ik kan iig weer windows in. Hij geeft alleen een mooie error dat mijn license illegaal is :? maar dat word wel verholpen bij de volgende installatie van XP.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.