Toon posts:

Dvd rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik weet dat je een dvd kan rippen naar de hardeschijf met DVD Decrypter maar het probleem is, dat weet mn broer niet, nou had hij een dvd gehuurd en die zomaar naar de hd gekopieërt, ging goed en nu staat die dus ongeript op mn hardeschijf, nou kan je met dvd decrypter alleen maar een dvd rippen die in een dvdspeler zit? Kan ik die dvd op de schijf niet soort van mounten dat het lijkt alsof het alsnog een dvd is? Met deamon kan dat in iedergeval niet, of is er heel toevallig nog een ander programma die dvd's kan rippen die al op de hd staan, of sterker nog... kan DVD Decrypter dat?

alvast bedankt..

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Kun je 'm niet gewoon op DVD branden? Hoe ziet de map structuur eruit?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zijn de bestandsnamen op je harde schijf? :?

Probeer eens om wat duidelijker te zijn ...

Ik denk dat ik je snap ... Je hebt nu een mapje VIDEO_TS op je schijf staan?

[ Voor 30% gewijzigd door pven op 19-12-2004 17:08 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB
VTS_01_4.VOB
VTS_01_5.VOB
VTS_01_6.VOB
VTS_01_7.VOB

maar het staat er los in, en meestal als ik een dvd heb staan er inderdaad mappen bij, raar he :/

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DVD Decrypter kan ook een .ISO van je DVD maken. Die .ISO kun je vervolgens mounten met bijv deamon. Ik heb dat geprobeerd op school en dat werkt perfect.

Om een .ISO te maken, moet je DVD Decrypter over schakelen naar de .ISO mode.

[ Voor 26% gewijzigd door magnifor op 19-12-2004 17:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Baris Ka schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:10:
DVD Decrypter kan ook een .ISO van je DVD maken. Die .ISO kun je vervolgens mounten met bijv deamon. Ik heb dat geprobeerd op school en dat werkt perfect.

Om een .ISO te maken, moet je DVD Decrypter over schakelen naar de .ISO mode.
Dit lukt mij absoluut niet, hij blijft alleen maar verwijzen naar cdrom stations, en het staat al op de hd? Ik denk dat mijn beperkte hersens (ook nog eens op zondag) jou niet helemaal snappen O+

als het je niet heel veel moeite kost kunje me dan nog 2 extra stapjes geven om me verder op weg te helpen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

maak hier gewoon een image van met bijv Nero en mount deze met deamon tools. Dan heb je gewoon een virtuele dvd speler en kun je rippen.

Maar als je dit fikt op een DVD, kan hij het dan wel afspelen?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Download Alcohol 120% en mount die ISO? Ik snap het niet echt, VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.IFO VIDEO_TS.VOB staat op je schijf dus wat valt er nou te rippen?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 13:23

E-Vix

Nu met sneeuw!

die bestanden die je hebt dat is gewoon een DVD-tje. Als je die met Nero bijvoorbeeld brand en ze in een mapje genaamd VIDEO_TS gooit, dan heb je gewoon een werkende DVD.
Wat DVD-Decrypter alleen extra doet is eventuele kopieerbeveiligingen opheffen. Maar gezien je broer die DVD zonder problemen naar je harde schijf heeft kunnen kopieren, zat er kennelijk geen kopieerbeveiliging op.
Als je hem alleen af wilt spelen, zet dan alle bestanden op je harde schijf in een mapje genaamd VIDEO_TS, en gebruik dan bijvoorbeeld WinDVD om hem af te spelen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Naast het feit dat dit vrij basic is, is het ook nog eens illegaal. Probeer of je er met bovenstaande tips uitkomt; of koop de DVD gewoon legaal :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.