USB mass storage device + XPpro

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:10

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Mijn computer draait dualboot Win98 en WinXP Pro SP2. Mijn Sony TH55 kan via een programma'tje (PC Link) gebruikt worden als USB mass storage device. Dit werkt perfect onder Win98 (zat een drivertje bij), maar onder WinXP Pro SP2kan ik geen drivers vinden. Hij detecteert hem en vraagt om drivers. Deze heb ik niet, en ik kan er bij Sony niets over vinden. Op andere computers heeft hij het prima gedaan zonder drivers (notebook van HP, ook met XP Pro SP2, zonder specifieke drivers), blijkbaar heeft mijn huidige installatie nog geen support voor USB mass storage devices. Maar hoe krijg ik die alsnog? Zoeken in google op USB mass strage device en XP Pro geeft wat hits met mensen met hetzelfde probleem, maar niet meer dan dat. Wie weet er raad?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Verwijderd

Je moet op zoek gaan naar de SCSI Driver voor je Sony Clie TH55. Die staat op je groene cd die je erbij hebt gekregen.

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:10

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Je hebt gelijk, ik heb met mijn neus gezocht. Maar ik had ook niet verwacht in de SCSI folder te moeten kijken.

[ Voor 43% gewijzigd door Milmoor op 19-12-2004 19:04 . Reden: om iets minder dom te lijken... ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.