[Win95] users geen eigen documenten en mboxes!

Pagina: 1
Acties:

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Topicstarter
Ik heb in Windows 95 via het configuratiescherm Beveiliging mensen laten inloggen op een zeer ouwe bak. (te oud voor win98)

Op diezelfde bak draait OE5. Nu heb ik 2 users die hun instellingen hebben opgeslagen, en nu is er iets vreemds. OE5 slaat voor iedere user apart netjes de instellingen op van de e-mailaccounts, maar hij gebruikt maar 1 mbox over alle gebruikers!
(Ik had geen zin om met identiteiten te gaan werken, dan moet je je bij wijze van spreken 2x aanmelden.)

Nu was ik sowieso al niet echt te spreken over het gebruikerssysteem dat microsoft zelf bij windows 95 meelevert, dus ik vroeg me af of er een 3rd-party-programma is dat iedereen netjes een eigen mijn-documentenmapje geeft, iedereen krijgt een eigen map met settings (waaronder mboxes) etc... Bestaat zoiets voor Windows 95?

• pelleke

pelleke

Topicstarter
* SCHOP *

(Modjes, misschien heb ik in alle gaarheid een brakke topictitel gekozen...)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je op een van de 2 accounts de 'store folder' in OE verandert - verandert die dan mee voor de andere gebruiker? :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^ zo niet kan je het eventueel aanpassen in een logonscript, maar dat is wel een IMHO "vieze" methode.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pelleke

pelleke

Topicstarter
Dat zou misschien wel moeten werken. Ik heb ff gekeken bij de accounts, maar kon zo gauw die functie niet vinden. Waar kan je dat instellen?