Toon posts:

Harddisk kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help!

Volgens mij is mijn hardeschijf een beetje kapot aan het gaan. Hij klinkt als een koffiezetapparaat!

Is niet goed volgens mij. Ik heb er niet zo veel verstand van, maar misschien jullie meer? Wat moet ik doen? (het is een 7200rpm 20GB en nog maar 4 maand oud).

Ik ga waarschijnlijk vanmiddag naar de winkel waar hij gekocht is, er zit nog garantie op. Maar hebben jullie ening idee wat er kan zijn?

BvD

Larkie

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Kun je 't geluid eens opnemen?
En dan hier posten, of even naar mij mailen dan post ik het hier wel.
Zo aan de omschrijving weet ik niet zo veel namelijk. In ieder geval prettig dat je nog garantie hebt, even je belangrijke bestanden op 'n CD'tje branden natuurlijk.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
heb geen microfoon, maar klinkt als een hele oude HD, weet je wel die kraken enorm! alleen dan iets erger nog...En deze was altijd haast geluid loos.

Tuurlijk, ben momenteel bezig zelfs met branden van een cd...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 11:24 schreef Tony Vroon het volgende:
Kun je 't geluid eens opnemen?
En dan hier posten, of even naar mij mailen dan post ik het hier wel.
Zo aan de omschrijving weet ik niet zo veel namelijk. In ieder geval prettig dat je nog garantie hebt, even je belangrijke bestanden op 'n CD'tje branden natuurlijk.
Ik had dan misschien geen microfoon maar wel een mavica...heb je een filmpje gestuurd naar je e-mail adres. ok?:)

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor andere nieuwsgierigen: ik heb het filmpje ook maar even geupload:

Mvc-006v.mpg (116 Kb)

edit:

Het gaat trouwens om een Maxtor 20 Gb 7200 HD, type nog niet bekend.

Verwijderd

Klinkt nie goed. Snel een backup maken en een andere gaan halen.

Verwijderd

Topicstarter
Maxtor 52049H4 20GB 7200rpm

Ga zo naar de winkel toe...:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 13:14 schreef Larkie het volgende:
Maxtor 52049H4 20GB 7200rpm

Ga zo naar de winkel toe...:)
Ok, mazzel dat er niets aan de hand was...wat was er dan wel aan de hand? Cooler van HD was een beetje vaag aan het doen...zit nu een nieuwe op en klaar is't weer! :)

Trouwens, op een 7200 schijf...hoeveel ventilators zitten daar normaal op? 1 of 2?

Hij doet het in ieder geval weer...*D
Pagina: 1