Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat]Topicstartericoon is niet duidelijk genoeg

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ Feat] Topicstarter icoontje terug?[/rml]

ik heb dit draadje al gelezen. maar ik zit echt te turen of dat rood of zwart is. ik heb nu al ontelbare keren me vergisd in wie de topicstarter was en wie een topickaper. ze lullen soms zo dat je echt denkt dat dat de orginele topicstarter is. kan het verschil wat extremer? het is een puntje van 1 mm bij 1 mm dat rood is.

nee heb nog geen bril nodig, en ja ik heb een 17 inch monitor met 1024x768.

als een pijltje dat op het gezichtje zat (wat ik eerlijk gezegd een heel mooi oplossing vond) niet meer mogelijk is ivm layout, kan dan de pijltje wat meer verschil zijn dan een puntje rood? het omgekeerde misschien? rood eromheen en wit driehoekje?

sorrie dat ik zo zeur.... :>

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 22:18
Bij mij zijn het 9 pixels en op 1400x1050 duidelijk genoeg... :?
Waarom is het zo belangrijk voor je? De eerste post is de startpost, werkelijk waar. Daar heb ik geen pijl voor nodig hoor... :)

Verwijderd

Topicstarter
Maxonic schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:45:
Bij mij zijn het 9 pixels en op 1400x1050 duidelijk genoeg... :?
Waarom is het zo belangrijk voor je? De eerste post is de startpost, werkelijk waar. Daar heb ik geen pijl voor nodig hoor... :)
dude... ik had niet moeite om de startpost te vinden maar de TOPICSTARTER. B)

als hij elders in een probleem topic reageert moet ik steeds naar pagina 1 om te zien of dat de topicstarter is en of het topic over hem gaat of gwoon iemand die een topic kaapt en iets andere problemen heeft of totaal andere problemen of crossposting doet enz enz enz

compremende?

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 22:18
;) compremende

Nu zie ik het pas.. erg handig ja!
maareuh, ook al viel het me niet eerder op, op mijn laptop is het rood goed van zwart te onderscheiden. Subtiele verschillen zien er imho ook beter uit dan een grote banner 'TOPICSTARTER' boven iemends naam, om maar even lichtelijk te overdrijven.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:35

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Mij waren die icoontjes niet eens opgevallen..

* teacher kijkt altijd naar het usericon....

[ Voor 9% gewijzigd door teacher op 19-12-2004 19:26 ]

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
@maxonic niet doen, gwoon niet overdrijven, komt dit topic niet ten goede :)

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/online_ts.gif << dit was de oude manier om een topicstarter aan te geven. dit was erg klein en netjes en toch goed duidelijk. dat kan ik niet van de huidige icoon zeggen. en eerlijk is eerlijk: ik vind het niet duidelijk te zien, je zult toch ff dichterbij de monitor moeten komen en ff een moeilijk gezicht moeten trekken.

een laptop heeft een tft scherm. misschien dat een tft beter kleuren kan contrasteren dan een crt monitor. hoe dan ook blijft het verschil erg slecht te zien. ik wil het liever in 1 oogopslag kunnen zien.

ben ik nou de enige die hier last van heeft?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:28:
ben ik nou de enige die hier last van heeft?
Nee, ik heb er persoonlijk ook last van :) , met 19" 1280 * 1024 :) . Het argument om niet het oude icoontje terug te laten keren was dat de layout niet versprong, wat ik ook best een goed argument. Maar misschien is het mogelijk om het vierkantje links rood te kleuren ipv het driehoekje erin? Of iets anders, maar ik zoek best vaak naar wie de TS is, en dan is het toch speuren :) .Lezen is moeilijk ja |:(

[ Voor 4% gewijzigd door JHS op 19-12-2004 21:44 ]

DM!

Verwijderd

Topicstarter
JHS schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:39:
[...]
Nee, ik heb er persoonlijk ook last van :) , met 19" 1280 * 1024 :) . Het argument om niet het oude icoontje terug te laten keren was dat de layout niet versprong, wat ik ook best een goed argument. Maar misschien is het mogelijk om het vierkantje links rood te kleuren ipv het driehoekje erin? Of iets anders, maar ik zoek best vaak naar wie de TS is, en dan is het toch speuren :) .
ehh... dat is precies wat ik in me 1e postje zeg :P

wat heeft iedereen vandaag toch? lezen is vandaag moeilijk :P
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:50:
als een pijltje dat op het gezichtje zat (wat ik eerlijk gezegd een heel mooi oplossing vond) niet meer mogelijk is ivm layout, kan dan de pijltje wat meer verschil zijn dan een puntje rood? het omgekeerde misschien? rood eromheen en wit driehoekje?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 21:26 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

Ik zou inderdaad ook het kadertje rood kunnen maken, daar heb ik op zich niet zoveel moeite mee...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_

of een ander eigen idee mag ook he (dat van die pijl heb jij vorige keer toch verzonnen? wij hadden wat andere ideetjes en eerlijk is eerlijk, jouw idee zag het mooist uit)... maar elk verandering dat ervoor zorgt dat duidelijk te zien is wie de topicstarter is ga ik juichend tegemoet. :P

Verwijderd

Wellicht dat er wat minder op kleur gesteund kan worden, maar ook gebruik kan worden gemaakt van vormverschillen (zoals bijv. met de stickytopic iconen is gedaan). Op die manier sluit je bij voorbaat problemen ivm afwijkende hardware/oogjes [kleurenblindheid] etc uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 00:10 ]

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

in het veld onder het icoon staan allemaal van die mooie icoontjes over icq en de website enzo. je zou daar een mooi ts plaatje neer kunnen mikken of links naast het icoontje. ook nog ruimte zat. daar.
of gewoon heel simpel een rood streepje onder de nickname.

Adrian- werkt en leert

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

In het kader van de backwardscompatibility heb ik de oude code ook weer toegevoegd waardoor het online icoontje weer voorzien wordt van pijltje bij de eerstvolgende update :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.