via drivers problemen?

Pagina: 1
Acties:

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb een paar weken geleden mijn computer opnieuw geinstalleerd.
En ik heb er gelijk maar de nieuwste drivers op gezet maar nu krijg ik de hele tijd problemen
met mijn grafische kaart als ik spellen speel ik heb een msi moederbord met een via chipset
me zusje heeft hetzelfde moederbord daar heb ik ook dezelfde problemen maar ik heb de grafische kaart een week geruild met een vriend van me en hij heeft een asrock moederbord met een sis chipset en hij heeft helemaal geen problemen gehad want ik kreeg vaker van die vpu recover meldingen en bij spellen viel het beeldscherm uit
kan dit echt aan de via drivers liggen?

Dit zijn mijn pc spec:

msi kt6 delta fisr moederbord
amd athlon xp 3200+
1.5 gb geheugen (geen problemen met memtest gevonden)
2x 200 gb maxtor diamond plus 9 hardeschijven
philips dvd brander
pinnacle pctv pro tv kaart
belkin draadloze 54 g netwerkaart
en een saphire ati radeon 9600 xt 256 mb (met de nieuwste ati drivers)

Ik heb vpu recover ook al proberen uit te schakelen maar het probleem had ik nog steeds
heb ook een hercules ati radeon 8500 128 mb gebruikt in mijn pc had geen problemen en de grafische kaart die ik met die vriend had geruild was een geforce 5700 ultra

ik hoop dat mijn omschrijving duidelijk genoeg is om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

groetjes peter

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:33
je omschrijving is niet echt duidenlijk... Ooit gehoord van hoofdletters en leestekens?

Je wilt dus weten of je probleem aan de drivers ligt? Welke drivers gebruikt je vriend dan? Heb je zelf al andere drivers geprobeert? Heb je overgeklokt en je vriend niet?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:54
Zet AGP-snelheid eens op 4x i.p.v. 8x, en fast-writes uit.

^ Wat hij zegt.

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb nu de via 4.54 er af gehaald en de 4.53 erop gezet en het werkt weer perfect.
Maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen dat via slechte drivers maakt

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Peter_italia schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:24:
Ik heb nu de via 4.54 er af gehaald en de 4.53 erop gezet en het werkt weer perfect.
Maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen dat via slechte drivers maakt
Zou niet de eerste keer zijn dat ze brakke drivers hebben...
Maar daar heeft elke fabrikant wel eens last van... :)
Niks aan te doen...

Verwijderd

Ik heb ook onwijze problemen met de nvidia drivers. De nieuwste en de wat oudere pakt mijn computer niet. Als ik een spel wil gaan spelen dan gooit hij me eruit en zegt dat er een probleem is met mijn Nvdisp.dll en krijg ik een bauw scherm. De normale drivers van asus heb ik er nu op gezet maar ik wil gewoon de nieuwste nvidia drivers hebben om te kijken of halflife2 nu beter loopt
Pagina: 1