flametopic,

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Aangezien er een tijdje terug een discussie was over flamen en trollen, heb ik nu een nieuwtje gevonden dat vol met flames staat ipv trollen.

nieuws: Reclame Code Commissie: radiospots Athlon 64 misleidend
Hij zal zich wel een hele vent voelen dat joch die deze klacht heeft ingedient. Ik vind het meer een poging zichzelf in de spotlight te zetten over de rug van AMD. Dat joch heeft zeker nog nooit gekeken of geluisterd naar de commercials van Intel (met mmx netburst, sneller internet, intel inside "wurgcontract" campagnes) zo kunnen we nog wel even doorgaan. pffft
Beetje triest die klacht van microkid. maar goed
Wat een zinloos $%^ van microkid, ehh... dan zijn de Microsoft reclames ook misleidend maar die worden niet aangeschreven.........
Ik niet. Ik vind het zwaar zielig as je daar over klaagt
En ja hoor, iemand van GoT wordt hiermee afgezeikt. Jammer dat mensen getrapte verantwoordelijkheid niet kennen (RCC is de boosdoener) en jammer dat mensen de radioreclame niet kennen + het verschil met websitereclame.

Mijns inziens een draadje die erg veel -1'tjes gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En de pret gaat door!
Hebben sommige mensen dan ook echt niks beters te doen dan klacht in te dienen voor zoiets banaals? Zal wel weer een GoTter zijn.
Probleem is alleen dat mijn grote zak puntjes op dit moment leeg is, maar inderdaad: dit gaat veel flames opleveren :)

Edit: kreeg zojuist weer wat puntjes en heb ze er maar even tegenaan gekwakt :)

[ Voor 13% gewijzigd door G33rt op 19-12-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Harm is er doorheen gerend :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Ecteinascidin schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:58:
Mijns inziens een draadje die erg veel -1'tjes gaat krijgen.
90% van de reacties wara jij op doelt zijn zinloos, overbodig. Maar imo hoeven deze reacties nie op -1 terecht te komen.0 Is voor het overgrote deel de juiste score.
Dat -1-tje voor zulke reacties vind ik eigenlijk te veel 'eer'. Hoogstwaarschijnlijk staat microkid hierboven, wat ik wel verwacht n.a.v. zijn reacties, en daarbij het wordt echt niet tot op het bot beledigd.

Vind het beetje jammer, Ecteinascidin, dat je een dergelijke uitspraak doet. Dat doet niet subjectief over komen aangezien de FAQ hierin niet 100% duidelijk is. Daar staat immers in dat een troll of flame op 0 óf -1 terecht zou moeten komen.

* Alex loopt er ook ff doorheen en ziet wel waar het schip strandt :)

Edit:
Om eventjes wat voorbeelden te geven:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1199067
Absoluut geen -1 zoals hij nu is, een 0 is voldoende. Zeker omdat het totaal uit de lucht is, en het is bijna een one-liner.
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1199050
Mooi twijfel geval, deze jongen wijst op iets wat hij waarschijnlijk niet bevestigd krijgt, daarnaast si dat regelrechte misleiding en ik kan hem wel vertellen dat er maar heel weinig winkels zijn die zich daarmee inlaten.
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1199063
Prachtig, een nul, deze reactie zit wmb precies goed. Het si een beetje uit de lucht maar er zit ook wat in als je naar het bovenstaande kijkt.
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1198996
Tsja, misschien heeft hij hiermee wel een punt. Jammer dat het niet onderbouwd is. Voor mij dus daarom geen -1 maar een 0. Jammer is van zulke reacties dat als mensen iets verder kijken als hun neus lang is(de bron), een soort gelijk voorkomen is maar toen was MS de pineut.

Ik prober hiermee een beetje te relativeren dat zulke reacties nog best wel wat ruimte laten en dat we niet zwart-wit alles op +4 kunnen zetten of anders op -1 ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Alex op 19-12-2004 17:27 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb een zak met modpunten leeggegooid, thanks. Ik verbaas mij altijd over het lage niveau in deze amd vs intel topics. Dat mensen uberhaubt beledigend gaan worden omdat "hun" processor in hun ogen beter is. Puberaal gedrag helaas.

[ Voor 66% gewijzigd door Bor op 19-12-2004 17:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* fietsje pakt *

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb ook een paar van de genoemde flames even een (extra) zetje naar beneden gegeven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Alex de Groot schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:17:
Vind het beetje jammer, Ecteinascidin, dat je een dergelijke uitspraak doet. Dat doet niet subjectief over komen aangezien de FAQ hierin niet 100% duidelijk is. Daar staat immers in dat een troll of flame op 0 óf -1 terecht zou moeten komen.
Kijk, zodra betreffende persoon in dat topic had gereageert weet je dat hij direct wordt aangesproken. Dan is het een directe flame en dan is het gewoon een -1, je hoeft niet iemand ongemotiveerd voor rotte vis uit te maken, zeker niet als z'n MicroKid z'n mening door de RCC zelf gewogen.
Nu staat de betreffende poster wel in dat topic genoemd en is het gewoon een deelnemer van het grootGoT gebeuren. Het zal gerust zijn dat hij erboven staat, maar ik heb zelf geen behoefte om een signaal af te geven dat je medeusers op de FP ongenadig mag afzeiken. Een MS kan met zulk afzeiken zich niet druk maken, die leven 10 tijdzones verderop. Microkid komt dagelijk op deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Ecteinascidin schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:32:
[...]

Kijk, zodra betreffende persoon in dat topic had gereageert weet je dat hij direct wordt aangesproken. Dan is het een directe flame en dan is het gewoon een -1, je hoeft niet iemand ongemotiveerd voor rotte vis uit te maken, zeker niet als z'n MicroKid z'n mening door de RCC zelf gewogen.
Nu staat de betreffende poster wel in dat topic genoemd en is het gewoon een deelnemer van het grootGoT gebeuren. Het zal gerust zijn dat hij erboven staat, maar ik heb zelf geen behoefte om een signaal af te geven dat je medeusers op de FP ongenadig mag afzeiken. Een MS kan met zulk afzeiken zich niet druk maken, die leven 10 tijdzones verderop. Microkid komt dagelijk op deze site.
Daarin kan ik je enkel gelijk gven, maar als ik ga zoeken op die 'echte' -1's in dit draadje dan kom ik er maximaal 5 tegen tussen de eerste 50. Los gezien van de kwaliteit, en het niveau van dit alles wil dit dus zeggen dat het stukje 'flameparade' redelijk binnen de perken blijft en niet overdreven exra aanwezig is. En dat suggereer je wel.
Daarbij wil ik inderdaad de dicussie openen omtrend de -1 en de 0's. In het verleden is door botoo of Kex al eens geroepen dat niet alles een -1 is. Nu zeg jij bijna van wel. Vind ik erg jammer... Aangezien een negatieve mening dan gelijk een stempel krijgt.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Alex de Groot schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:31:
Vind ik erg jammer... Aangezien een negatieve mening dan gelijk een stempel krijgt.
u, nou, dat ook weer niet. De negatieve mening (mits onderbouwt) is juist datgene waar discussies om draaien. Een negatieve mening is IMHO prima, maar in dit specifieke geval wordt a) een user afgeflamed b) op basis van geen enkele argumentatie en c) de RCC is degene die de spot verwerpt, de user heeft slechts de RCC een tip gegeven (en zo werkt het systeem).
Kijk, van mij kan je plenty meningen krijgen die nog vaak negatief zijn, maar een user die een reclame niet best vind en de RCC dus ook, verdient iig een onderbouwde negatieve mening (die overigens zowiezo niet terecht is)

De vergelijken van de andere replies, dat de Celeron ook slechte reclame is, sja, dat is het subjetieve verschil van 'snelheid' niet dat iets iets wel doet en niet waarmaakt (virussen tegenhouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Volgens mij kijken Alex de Groot en Ecteinascidin in een aantal gevallen naar verschillende posts :) De posts waarin Microkid rechtstreeks wordt aangevallen - zeker met referte naar zijn tweaker-zijn - mogen allemaal naar de kelder, en ik zie weinig waarin Alex de Groot dat bestrijdt. Even punt voor punt:
Alex de Groot schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:17:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1199067
Absoluut geen -1 zoals hij nu is, een 0 is voldoende. Zeker omdat het totaal uit de lucht is, en het is bijna een one-liner.
Eensch. Het *is* een one-liner, de eerste zin is een quote, de tweede is overbodig.
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1199050
Mooi twijfel geval, deze jongen wijst op iets wat hij waarschijnlijk niet bevestigd krijgt, daarnaast si dat regelrechte misleiding en ik kan hem wel vertellen dat er maar heel weinig winkels zijn die zich daarmee inlaten.
Is inmiddels overbodig, zie edit in http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1198979. Die heeft trouwens best wat fipo-kenmerken, vind 'm erg hoog staan op +3. Sowieso is de hele eerste subthread met "AMD is de enige niet die fout bezig is" imo redelijk offtopic.
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1199063
Prachtig, een nul, deze reactie zit wmb precies goed. Het si een beetje uit de lucht maar er zit ook wat in als je naar het bovenstaande kijkt.
Valt wmb onder katten naar medebezoekers, hangt tussen overbodig en flame in. Ik neig naar het laatste. Sowieso: alle reakties in deze draad (& elsewhere) die als strekking "if tweaker then sukkel" hebben zijn natuurlijk vrij dom, wegens het zichzelf voor sukkel uitmaken :X
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1198996
Tsja, misschien heeft hij hiermee wel een punt. Jammer dat het niet onderbouwd is. Voor mij dus daarom geen -1 maar een 0. Jammer is van zulke reacties dat als mensen iets verder kijken als hun neus lang is(de bron), een soort gelijk voorkomen is maar toen was MS de pineut.
Nogmaals: dat AMD fout zit hoeft niet verexcuseerd worden omdat anderen ook fout bezig zijn. Door alle :Z 's met recht een flamebait. Dat 'ie, met anderen, stelt dat niemand klaagt over MS-reclames is uit de lucht gegrepen, als het al geen bewuste leugen is :)

Dat Ecteinascidin een flameparade lijkt te suggereren (ben heel benieuwd wat de volledige titel van deze draad had moeten zijn ;)) wordt imo door twee dingen veroorzaakt: enerzijds de rechtstreekse flames jegens Microkid, waar weinig twijfel over hoeft te bestaan, anderzijds de onterechte en veelal ononderbouwde flames die in de offtopic "Intel zuigt toevallig ook!"-posts zitten. Ik meen dat het offtopic karakter hier bijdraagt aan een flame-waardering: de betere fanboys ("Fanboy!" - "Je bent zelf een fanboy!") kunnen het niet hebben dat AMD wordt aangepakt en beginnen dus wild naar andere bedrijven te schoppen. Dat dit niet in flamende bewoordingen is gesteld doet weinig af aan het pejoratieve karakter van zulke posts, vind ik - nog los dus van het offtopic karakter van zulke posts.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Nee, ook dat wil ik bestrijden, dat dit topic een flameparade is. Het was meer zoiets dat een echte flame behoorlijk zeldzaam is en ei'k bijna alles een troll genoemd kan worden. Aangezien die discussie net een week oud is, meende ik hier een nieuwstopic te hebben waar je 'flames' zo duidelijk kan zien
Pagina: 1