" Play the violent strings of my symphony "
Ik nie snap nie? Je titel suggereert aanpassen van een beeld zoals Photoshop dat doet maar dat bedoel je vast niet.
Je bedoelt dat er naar de volgende slide wordt gegaan als er een bepaalde toon komt, of dat het ritme van een willkeurige midi er voor wordt gebruikt? Wat is je programmeerkennis? Dit klinkt als iets om zelf te bouwen
Je bedoelt dat er naar de volgende slide wordt gegaan als er een bepaalde toon komt, of dat het ritme van een willkeurige midi er voor wordt gebruikt? Wat is je programmeerkennis? Dit klinkt als iets om zelf te bouwen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heb je ervaring met Cakewalk? (nieuwere versies). Die heeft in ieder geval de mogelijkheid om videobestanden weer te geven op bepaalde tijdstippen.
Ik heb ervaring met cakewalk, maar de mogelijkheden grafisch zijn niet toereikend. Het gaat me om het volgende:
ik wil een soort slide maken van beelden, video, tekst die getriggered wordt door een midi-signaal. Ik wil de slide zelf kunnen maken, dus met filters en alles indien mogelijk. Niet enkel beelden toevoegen, maar er dus een collage van maken zeg maar.
By the way, mijn programmeerkennis is NUL
ik wil een soort slide maken van beelden, video, tekst die getriggered wordt door een midi-signaal. Ik wil de slide zelf kunnen maken, dus met filters en alles indien mogelijk. Niet enkel beelden toevoegen, maar er dus een collage van maken zeg maar.
By the way, mijn programmeerkennis is NUL
[ Voor 7% gewijzigd door Symphony-X op 19-12-2004 15:24 ]
" Play the violent strings of my symphony "
Wat ik me afvraag, is of je met midi-signalen bijvoorbeeld NLE (non-linear-editing) programma's als Adobe Premiere kan besturen. Open een Hercules DJ-console zitten jogwheels, pause/play knoppen, cue knoppen enzovoort. Het zou prachtig zijn als je daarmee snel door je vrideo's kon scrollen!
Weet iemand of er een mogelijkheid is om zoiets je doen?
Weet iemand of er een mogelijkheid is om zoiets je doen?
Ik zie net dat Avid DS Nitris het kan, maar daar is bijna niet aan te komen
Zijn er nog andere suggesties?
Zijn er nog andere suggesties?
Sony Vegas 6 kan bestuurd worden met midi. Je kunt signalen aan acties koppelen. Er is ook een learning mode.
Pagina: 1