[TFT] Klik?

Pagina: 1
Acties:

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:19
Sinds bijna 2 weken heb ik een PHILIPS 170B5CS, een lekkere 17" TFT. :)
Zie hier.

Ik vind het alleen vreemd dat er regelmatig een soort klikkend geluid uit m'n scherm komt.
Ik weet niet of het al is sinds ik hem heb. Het komt heel onregelmatig voor, maar wel meerdere keren per dag. De ene keer ook harder dan de andere keer, maar het is altijd wel duidelijk hoorbaar. Eerst dacht ik dat het uit de voet kwam, door de druk van mijn typende handen op het bureau,
maar ook als ik niet aan m'n bureau zit hoor ik het weleens. :/

Is dit gewoonlijk bij TFT's, of is het reden om mij zorgen te maken?
Ik weet niet wat ik er van moet denken. :X

^ Wat hij zegt.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 18:06

Just_I

What did you just say?

Lijkt mij niet gewoon, aangezien ik er geen last van heb en ook de 170B5CS heb ;) . Even contact opnemen met je leverancier kan uiteraard ook nooit kwaad.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Z-Dragon
Mijn leverancier is een groothandel (OBCS). Ik denk dat die daar niet zoveel mee (willen) doen.
Is het het verstandigst om te wachten tot hij evt. de brei eraan geeft?

^ Wat hij zegt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Z-Dragon schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:56:
Mijn leverancier is een groothandel (OBCS). Ik denk dat die daar niet zoveel mee (willen) doen.
Is het het verstandigst om te wachten tot hij evt. de brei eraan geeft?
Iedere leverancier levert toch garantie?
Dus gewoon ermee teruggaan lijkt me.

• Z-Dragon
Zolang je niet kunt aantonen dat er echt wat mis mee is heeft dat geen zin denk ik?
De monitor is trouwens via een bezorgdienst gebracht, OBCS zit ergens-ver-weg-waar-ik-niet-heen-kan.

@Just-I, draai jij je TFT op 60 of 75Hz? Misschien heeft het daar iets mee te maken?

[ Voor 20% gewijzigd door Z-Dragon op 19-12-2004 15:00 ]

^ Wat hij zegt.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 18:06

Just_I

What did you just say?

Z-Dragon schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:59:
Zolang je niet kunt aantonen dat er echt wat mis mee is heeft dat geen zin denk ik?
De monitor is trouwens via een bezorgdienst gebracht, OBCS zit ergens-ver-weg-waar-ik-niet-heen-kan.

@Just-I, draai jij je TFT op 60 of 75Hz? Misschien heeft het daar iets mee te maken?
Mja als jij zegt dat er iets mis mee is hoef je dat op zich niet eerst te bewijzen. Ook al is OBCS een groothandel, zij zijn verantwoordelijk voor de producten die zij leveren (ook al gebeurd dat door een bezorgdienst). Zij geven je de garantie, niet de fabrikant noch de bezorgdienst. Dus gewoon even contact openemen met OBCS en je probleem voorleggen.

Mijn monitor draait ATM @ 1280*1024 @ 75Hz, aangesloten via VGA kabel.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Z-Dragon
Ok, het is nu wel duidelijk dat het niet gewoonlijk is. Ik wacht maar een tijdje af of het niet toch in de voet zit (het is zo'n extra-extra-verstelbare). M'n bureau geeft best wel een beetje vering en zo'n voet kan het scherm wel een klein beetje op en neer gaan. Ik kan ook wel merken dat als ik aan het scherm zit, je het hier en daar een beetje hoort klikken/kraken. Het blijft plastic hè?

[ Voor 3% gewijzigd door Z-Dragon op 19-12-2004 18:47 ]

^ Wat hij zegt.

Pagina: 1