[WMP10} Problemen met kopspijkers:

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 22:13
Zelf heeft de site geen help pagina wat betreft het kijken van de archief kopspijkers afleveringen. Als ik die bekijk gaat mijn connection goed maar de film blijft maar vast haken, ik heb alle instellingen proberen te wijzigen maar het wilt maar niet lukken.

Hij speelt af met 400kb/ps en ik heb een verbinding van wanadoo 3mb/ps.

Ik heb alles uitgeschakeld, msn, internet paginas, maar toch wilt het niet lukken.

[ Voor 12% gewijzigd door TheLastOttoman op 19-12-2004 14:12 ]

Steam ID: TheLastOttoman

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Linkje naar de filmpjes? :) (Het is toch legaal neem ik aan?)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

(Link: www.kopspijkers.nl :))

Misschien 'n codec probleem?

Ik gebruik altijd Realplayer v10 voor dat soort streams.
Op de een of andere manier lijkt 't wat soepeler te werken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 14:19 ]

Verwijderd

De kwaliteit is @ max 492kbit/s ;) Dat is ook het maximum wat ik hier haal :)

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 22:13
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:18:
(Link: www.kopspijkers.nl :))

Misschien 'n codec probleem?

Ik gebruik altijd Realplayer v10 voor dat soort streams.
Op de een of andere manier lijkt 't wat soepeler te werken.
Legaal downloaden kan niet omdat het allemaal beveiligd is, en waar kan ik een trial van realplayer v10 downen, de site is gaaaaaaaaar!

Steam ID: TheLastOttoman

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens meerdere mensen ligt het aan de site en niet zozeer aan je computer; het probleem is daarom ook niet echt door je op te lossen. Helaas kan ik niet controleren of dit daadwerkelijk het geval zou zijn (en mijn mede SA moderators ook niet); dit topic blijft daarom nog even open :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik installeerde Realplayer 8, en toen begon ie vanzelf te zeuren over updates. Site werkt hier wel? :)

Verwijderd

real alternative speelt hem bij mij ook goed af, en op uitzendinggemist.nl doet hij het ook goed.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:35

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Had ik inderdaad laatst ook...

Ik was juist zo blij dat mn eerdere probleem was gefixt: Als ik direct op de link van afspelen drukte kreeg ik zowel een fout in wmp als in realplayer... Moest elke keer via eigenschappen van koppeling het directe adres copy en pasten....
En inderdaad vorige week had ik dat blijven hangen ook... Geluid liep hier steeds wel redelijk door, beel hangt alleen om de zoveel tijd... Of beter gezegd: gaat verder om de zoveel seconden.
Khaal em toch echt met constant 60kbyte/s ofzo binnen...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Goed; hier kunnen we niet veel mee; als de TS hetzelfde probleem ook bij andere sites consequent heeft kan hij even een ander topic openen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.