[PC] Teamspeak werkt niet samen met Call of Duty *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132041

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem. Aangezien ik nu clansgewijs meespeel met het spel Call of Duty moet ik ook gebruik maken van Teamspeak Client 2. Als ik inlog op TS(teamspeak) en ik ga naar het kanaal werkt alles nog prima, ik kan goed commuiceren en het geluid en alles is prima. Maar op het moment dat ik CoD opstart krijg ik een foutmelding. Waardor ik direct van TS word gedisconnect. Ik heb een screenie van de CoD console met de foutmelding erin. Die heb ik hieronder geplaatst. Ik heb Win98 op m'n pc staan. pentium(r) || Processor - Intel MMX[tm] technology - 256.0 mb ram.
Weet 1 van jullie hoe ik dit kan oplossen of heeft 1 van jullie dit ook gehad en kan mij vertellen hoe ik dit zou moeten oplossen?

Afbeeldingslocatie: http://gamers.utservers.nl/images/naamloos2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik dit zo lees mis je de nodige geluidsbestandjes, waarschijnlijk gaat het ding daardoor over zijn nek.
Installeer het spel eens opnieuw en kijk of het dan wel gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105774

cod werkt wel als ts uit staat?
probeer behalve reinstall van cod, ook geluidsdrivers te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132041

Topicstarter
Ik heb alles al een keer opnieuw ge-installed. Dat gaf niet het gewenste resultaat. Maar Cod werkt op zichzelf gewoon normaal, maar zodra TS aanstaat begint de pc te trippen. Ik heb een Audio BlasterPCI 64 en de laatste update(v4.05) heb ik geinstalleerd maar zonder effect.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 132041 op 19-12-2004 16:35 ]