[XP] geen gebruikers te zien in welkomstscherm

Pagina: 1
Acties:

• rudolfski
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-04 14:56
Van de één op de andere dag (ook al lijkt het wel altijd te gebeuren als er broertjes/zusjes achter de computer hebben gezeten) zijn er in het welkomstscherm van windows xp geen gebruikers meer te zien. Ik kan dus niet meer inloggen. Dit is ook het geval in de veilige modus, want het administrator icoontje is ook verdwenen. Ik heb ook geprobeerd met 2x ctrl-alt-del in te loggen, maar dan is zogenaamd m'n wachtwoord niet correct (terwijl de gebruikers niet eens een wachtwoord hebben ingesteld). Erg vreemd dus...

Ik hoop dat dit probleem iemand bekend voor komt en een oplossing weet, zoniet dan "gooi" ik het er wel weer opnieuw op :) Alvast bedankt voor de suggesties.

Ruud

WP: PUHZ-SW50 VKA + ERST20D-VM2D Vent: Zehnder E300

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:33
F8 al gedaan en system restore al geprobeerd?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat wachtwoord waar om wordt gevraagd is waarschijnlijk het administrator wachtwoord wat je in moet stellen bij de installatie van xp.

• rudolfski
Bah, ik weet m'n wachtwoord niet meer, of ik was dronken toen ik het invulde bij de installatie...
Dan wordt het wel erg kansloos om de boel nog te herstellen denk ik. Is er nog wel een manier om wat bestanden uit "my documents" te bewaren?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 13:26
rudolfski schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:33:
Bah, ik weet m'n wachtwoord niet meer, of ik was dronken toen ik het invulde bij de installatie...
Dan wordt het wel erg kansloos om de boel nog te herstellen denk ik. Is er nog wel een manier om wat bestanden uit "my documents" te bewaren?
Schijf als slave in een andere machine proppen en vanuit daar files backuppen :)

Verwijderd

rudolfski schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:33:
Waarschijnlijk iets wat je vaak gebruikt? Beetje zonde om daarvoor te gaan formatteren oid ;)

• rudolfski
]-[Skinlab]-[ schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:34:
[...]

Schijf als slave in een andere machine proppen en vanuit daar files backuppen :)
Ah, dat zal deze machine worden :)

Dat wachtwoord, ja, ik dacht toch echt dat ik ook voor deze installatie mijn standaardwachtwoord had gebruikt, blijkbaar toch niet.

Bedankt voor jullie hulp in ieder geval.

Ruud (blijf het toch raar vinden dat zomaar die users verdwenen zijn)

[ Voor 28% gewijzigd door rudolfski op 19-12-2004 14:41 ]

Pagina: 1