Toon posts:

[XP] Foutmelding autoexe.nt.*

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi heb onlangs xp met sp2 geinstaleerd maar nou wil mijn zoontje van 4 het spel van freddie fish spelen maar krijg de volgende fout melding
16-bits windows-subsyteem

C:\windows\system32\autoexe.nt. Hetsysteembestand is niet geshikt voor ms-dos en microsoft windows-toepassingen.kies sluiten om de toepassing af te sluiten
ik loop al 2 dagen te zoeken maar als ik C:\windows\system32\autoexe.nt in toets op search zie ik dat er geen topics zijn en als ik autoexe.nt intoets zie ik 3 antwoorden waarvan een een oplossising heeft gevonden namelijk opnieuw instaleren nou wil ik dat best doen maar wil eerst even weten of er iets anders aan te doen is .heb ook het progje DOSBox0.63-win32-installer.exe geinstaleerd ook dit hielp niet ik hoop dat iemand mij verder wil helpen.
bvd huubvw
ps ik weet niet of dit de goede topic is daarvoor mijn excusses

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 01:06
Kopiëer de oude autoexec.nt eens naar een plek waar hij weer terug te vinden is en zet een kopie uit c:\windows\repair neer in c:\windows\system32. Misschien dat dat helpt.

[ Voor 60% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-12-2004 13:05 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:50

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Als ik google doe met [google= freddie fish windows xp] levert dat een aantal linkjes op zoals deze

Deze link • www.pchelper.nl/forum/ind...opic=10759&hl=autoexec.nt

Anders rest van het google bekijken :)

suc6

PS. Ook op de site van de maker gekeken :?

[ Voor 14% gewijzigd door aReaRe op 19-12-2004 13:23 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost thanx

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Wat was de oplossing :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:40
mijn oplossing is om het bestand terug te zetten vanaf een andere computer, en dan dat bestand op alleen lezen te vinken

werkt goed ;)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Pagina: 1