[HTML/JS] Title popup, timeout instellen?

Pagina: 1
Acties:

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 14:23

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Ik heb een div als menubutton, met in die tag een title. Dit is een stukje tekst wat net niet volledig te lezen is met de standaard timeout van die title popup. Voorbeeld om het duidelijk te maken:
HTML:
1
<div id="..." title="Lap tekst wat net niet te lezen is" onClick="...">Button</div>

Is er een mogelijkheid om de timout van dat title popupje aan te passen door middel van JavaScript oid? Ik heb al gezocht op Google en op GoT, maar heb niets zinnigs kunnen vinden. Kan ook aan mijn keywords liggen, maar dat ter zijde. :+

Anyone? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Copyman op 19-12-2004 12:41 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Is niet mogelijk. Kort antwoord, maar meer kan ik er niet van maken...

Verwijderd

Een title zorgt niet voor een tooltip. Een title geeft extra informatie (aan de gebruiker) over een bepaald element. Hoe die informatie wordt gepresenteerd staat niet vast. Toevallig doen zo'n beetje alle user agents hetzelfde, omdat dat als voorbeeld wordt gegeven in de specificatie, maar een user agent zou net zo goed de informatie in de statusbalk kunnen zetten.

Kortom, als het je echt om een bepaalde functionaliteit gaat, zul je het zelf moeten toevoegen, en het niet overlaten aan de user agent. Of je moet het gedrag gewoon accepteren.

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:52

thomaske

» » » » » »

Je zou eens kunnen kijken naar overLIB. Een vrij uitgebreide en makkelijk te implementeren Javascript library voor tooltips en dergelijke

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 14:23

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Het is iig duidelijk dat het niet is aan te passen, en ik zelf een oplossing moet vinden om dit wel mogelijk te maken. Bijvoorbeeld overLIB dus. Bedankt voor de info. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 12:27
Je zou ook op deze manier: http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo.html je eigen popups kunnen maken. Ik denk alleen niet dat je er dan een time-out aan kan geven.
Pagina: 1