[XP MCE] Vertraging toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:21
Sinds kort heb ik XP MCE op m'n laptop (Toshiba M30-604, Centrino) draaien. Doet Deed het allemaal perfect, tot gisteren.

Het werkt allemaal nog heel stabiel en prima, behalve m'n toetsenbord.
Zodra ik op een tekstvakje klik om te gaan typen, duurt het een paar sec voordat het vakje focus krijgt ofzoiets. Als het vakje eenmaal focus heeft komen de letters er direct te staan nadat ik op de toetsen heb gedrukt. De toetsen die ik in druk worden wel gebufferd; als het tekstvak eenmaal focus heeft komen de letters er te staan die ik eerder had ingedrukt.

Het is te vergelijken met een pc die het erg druk heeft. Echter, m'n laptop voert geen flikker uit, en trekt het allemaal makkelijk. Ook werkt m'n muis gewoon normaal.

Gistermiddag werkte het allemaal prima. Gisteravond had ik deze problemen. De dingen waarvan ik weet dat ik ze in de tussentijd heb geinstalleerd:
- Microsoft GDI+ Detection Tool (KB873374)
- De drivers van m'n touchpad (opnieuw, waren al geinstalleerd, maar eergisteren had ik de drivers van m'n MS wireless desktop geinstalled en toen bleek dat ik niet meer kon scrollen met m'n touchpad)

Verder kan ik zo niet iets verzinnen wat ik heb geinstalleerd..

Ik heb nog niets gedaan om het op te lossen, naast Googlen en GoT-searchen. Ook heb ik de Microsoft Knowledge Base doorgenomen, maar daar kon ik ook niets vinden.

Ik hoop dat dit verhaal duidelijk is en dat iemand me kan helpen..

Alvast bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een logisch probeersel voor mij zou zijn - deinstalleer je wireless desktop verhaal en je touchpad drivers eens en kijk eens of je probleem dan weg is? :)

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:21
Beetje geklooi leert me dat het door de touchpad drivers komt. Heb ze nu verwijderd en het probleem is weg. Ik kan nu niet meer scrollen met m'n touchpad.
Eerst werkte het wel met die drivers.. Ik ga even wat proberen met verschillende versies..

Iig bedankt!
Beetje dom dat ik d'r zelf niet op kwam..

[ Voor 9% gewijzigd door nrg op 19-12-2004 13:02 ]