Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Dit is een hardware forum vriend 
Stort je in de search en zie daar de betogingen van menig tweaker.
En antwoord is al meerdere malen "Nee" geweest, en zal dat ook blijven, lijkt me sterk dat jij daar verandering in brengt.
Stort je in de search en zie daar de betogingen van menig tweaker.
En antwoord is al meerdere malen "Nee" geweest, en zal dat ook blijven, lijkt me sterk dat jij daar verandering in brengt.
Muziek en uitgaan?
Ja hoor, maak ook meteen een Dieren en anime forum, past ook zo lekker bij elkaar..
OTF is er juist om andere dingen in te stoppen en nou moet je niet een forum maken om ze er weer UIT te halen hè
Dan heeft het hele OTF geen nut meer hè
Ja hoor, maak ook meteen een Dieren en anime forum, past ook zo lekker bij elkaar..
OTF is er juist om andere dingen in te stoppen en nou moet je niet een forum maken om ze er weer UIT te halen hè
Voor een dergelijke topic kan je toch gewoon ff naar het FOK! forum gaan? Ik zie het probleem niet zo
ygidorp> wat zijn we weer aardig he?
En mag er dan ook een brei forum? EN kantklossen forum? En scooter forum? En een postzegelverzamelingsforum? En een pacifistenforum? En een milieu-freaken forum? En een... enz enz enz...
NEE
En mag er dan ook een brei forum? EN kantklossen forum? En scooter forum? En een postzegelverzamelingsforum? En een pacifistenforum? En een milieu-freaken forum? En een... enz enz enz...
NEE
Meneer komt hier een maand en denkt meteen de dienst uit te kunnen maken. Sure! Yes, sir! Thank you sir! Is there anything else you want me to do, sir?
En een onaardige opmerking tegen iemand die hier ruimt 10x zo lang komt, kan er ook nog wel bij, VRIEND
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Jullie zijn NERDS !
Ken je ideën bussen ? Kan je een idee of mening in pleuren en dan gebeurt daar wat mee... of niet...
Dan kan je toch normaal ja of nee zeggen, reden hoeft niet eens. IK ZEUR NIET, JULLIE ZEUREN, want dat doen jullie blijkbaar graag. En alles afkraken wat los en vast zit.
Een beetje bijdehand doen, doen alsof ik de newby ben hiero.
Als iemand denkt dat ie beter dan de rest is ben jij het wel Riker-Fan. (ben ff je naam vergeten)
En onaardig ben ik niet, ik hou er alleen niet van als mensen die ik totaal niet ken gaan doen van: Hey!, vriend.
Tis nix persoonlijks.
Close deze topic maar. Tenzij iemand nog iets zinnigs eraan toe wil voegen.
Ken je ideën bussen ? Kan je een idee of mening in pleuren en dan gebeurt daar wat mee... of niet...
Dan kan je toch normaal ja of nee zeggen, reden hoeft niet eens. IK ZEUR NIET, JULLIE ZEUREN, want dat doen jullie blijkbaar graag. En alles afkraken wat los en vast zit.
Een beetje bijdehand doen, doen alsof ik de newby ben hiero.
Als iemand denkt dat ie beter dan de rest is ben jij het wel Riker-Fan. (ben ff je naam vergeten)
En onaardig ben ik niet, ik hou er alleen niet van als mensen die ik totaal niet ken gaan doen van: Hey!, vriend.
Tis nix persoonlijks.
Close deze topic maar. Tenzij iemand nog iets zinnigs eraan toe wil voegen.
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Uiteraard, maar als er 100 maal hetzelfde idee in de bus geworpen wordt, zegt men 'ja dahaaag'. Vriendelijk blijven is leuk, maar het kent zijn grenzen. Je kunt nu eenmaal niet met iedereen rekening houden. Er staat zelfs in de FAQ dat bepaalde dingen erg vaak terugkomen en dat je daarvoor de search kan gebruiken.Op donderdag 04 januari 2001 16:01 schreef yGiDoRp het volgende:
Hoe had je dan aangesproken willen worden? Meneer de Die-hard GoTter? Lijkt me niet helemaal terecht gezien jouw geringe registratietijd hier.Een beetje bijdehand doen, doen alsof ik de newby ben hiero.
Voor mensen met een slecht geheugen staat de naam van de poster in de linkerkolom. O Mike, is dat niet geweldig? Serieus... de enige die suggereert dat ik beter ben dan 'de rest', ben jij. Ik vind alleen dat ik iets meer recht van spreken heb dan jij, voor zover je dat kunt zeggen van iemand die geen crewlid is.Als iemand denkt dat ie beter dan de rest is ben jij het wel Riker-Fan. (ben ff je naam vergeten)
Tja... ik vind 'hee vriend' nou niet dermate beledigend dat je daar een vervelende opmerking over hoeft te maken, maar goed, wie ben ik. Ik vind het allang weer best.ik hou er alleen niet van als mensen die ik totaal niet ken gaan doen van: Hey!, vriend.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1