Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pin-Out van vdo mm5000 scherm of Carin 522

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de pinbezetting van de kabel van het scherm naar de navigatiecomputer.
Ik heb er een VDO Dayton scherm op dus de pinbezetting is identiek.
Dus als iemand van een phillips of vdo mm5000 scherm schema heeft of van de Carin of vdo navigatiecomputer heeft hoor ik het graag.

Ik zou namelijk bovenal willen weten welke draad het videosignaal naar het scherm geeft aangezien ik er dan een relais tussen wil gaan zetten om te kunnen switchen tussen navigatiebeeld en mijn minidin dvd speler in de auto. Ik heb nu het videosignaal via de jackplug aan de zijkant van het scherm maar dan valt de navigatie weg en heb je een extra (zichtbare)
kabel.
Aangezien het geluid op mijn audiosysteem doorgelust is is het dan wel handig dan de stem van de navigatie dus wel doorgaat op het scherm zelf.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Pak een multimeter, schroef 'm open en meten maar?

Zoveel pins zullen het niet zijn, (stuk of 10)

Audio enzo is makkelijk te traceren...

Verwijderd

Topicstarter
zijn er een stuk meer dan 10 een dat is zeker niet makkelijk bij zo'n kabel er gaat heel wat info naar dat scherm (en terug) dus niet alleen maar massa, plus,video en audio dus dat gaat niet lukken en dan moet ik de kabel blootleggen en die kabel kost heel wat geld als ik nu gelijk weet welke draad kan ik gelijk de goede onderbreken snap je.
Eerst denken voordat je post.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Openschroeven != draad doorknippen