cartridge hp720c

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2025
De cartridges die je bij zaken in de stad koopt maakt niet zo veel uit welke zijn voor een HP720 wel erg prijzig. Hier heb je bijna een nieuwe printer voor.

Waar ik nieuwschierig naar ben is waar jullie de cartridges kopen. Ik heb al eens geprobeerd om er een goedkoop merk in mijn hp720 te doen maar hij weigerde dienst. Navullen lijkt me niet zo goed voor de kwaliteit.

Als ik de prijzen bekijk in de pricewatch van deze site dan schrik je toch wel: die prijzen zijn voor bijv. de c1823D (nu zit er in mijn printer een c1823DE, weet nog niet wat het verschil is): rond de 25 euro. Ik heb er 47 euro voor betaald!

ZIjn de cartridges in de winkels van price watch van dezelfde kwaliteit en hoeveelheid, er zijn geloof ik ook G soorten die veel sneller op zijn?? Heeft iemand ervaring met cartrdiges van die winkels? (ik koop nu bij Dixons en die zijn verschrikkelijk duur maar je doet er wel heel lang mee)

monta

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
. Navullen lijkt me niet zo goed voor de kwaliteit.
Het is maar welke kwaliteit je verlangd. Voor normale zwartwit printjes met wat kleur erbij zie ik het verschil niet. Het geeft wel een rommeltje af en toe, voor een paar euro meer heb je een refill cartrdige
Als ik de prijzen bekijk in de pricewatch van deze site dan schrik je toch wel: die prijzen zijn voor bijv. de c1823D (nu zit er in mijn printer een c1823DE, weet nog niet wat het verschil is): rond de 25 euro. Ik heb er 47 euro voor betaald!
Er zit een groot verschil tussen de originele HP prijs en de navul-cartridge prijzen. Wederom heb ik persoonlijk eigenlijk nooit problemen met navul cartridges gehad. Als ze niet goed werken dan kan je gewoon terug gaan naar de winkel.
Soms zijn cartridges duurder omdat er meer inkt in zit bv 40ml ipv 20 ml.
er zijn geloof ik ook G soorten die veel sneller op zijn?? Heeft iemand ervaring met cartrdiges van die winkels?
Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar het zou mogelijik zij, of het zijn gewoon van de verkooppraatjes van die Dixons-medewerkers om je maar een dure cartridge aan te smeren.
(ik koop nu bij Dixons en die zijn verschrikkelijk duur maar je doet er wel heel lang mee)
Met een 40 ml originele HP deed ik ongeveer net zo lang als een navul-cartridge.

Senile! Senile Oekaki

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

Alle cartidges zijn helaas prijzig, alleen let erop dat het wel verleidelijk is om een goedkoper HP printer te kopen voor bv 60€, maar die cartidges zijn bv maar 15ml ipv 40 en bijna net zo duur, iets goedkoper maar niet veel. Heb zelf een HP 6127 gekocht en die heeft dezelfde cartidges als de HP720c, maar die print wel mooier, en je doet er erg lang mee :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Navul is dacht ik bij HP niet zo verstandig omdat de printkoppen op de cartridge zitten (toch?) en deze dus veel sneller zijn versleten. Krijg je dus strepen e.d. in je printjes. Ik weet iig wel dat dit bij de eerste refill kits was, niet of dit nog steeds zo is, gebruik zelf altijd originele hp's. Koop ze trouwens bij de Mycom.

Verwijderd

Ik vind HP gewoon vEEl te duur in het gebruik van zijn cartridges. Daarom heb ik op een gegeven moment mijn 720c maar weggedaan en een nieuwe printer gekocht.. een Canon.
Prima printer en veel goedkoper in gebruik.

Je zou zelfs kunnen overwegen af en toe een nieuwe cheapo printer te kopen en deze weer weg te doen als de inkt op is (vooropgesteld dat er inkt bijzit als je hem koopt natuurlijk ;-)

Dat is soms nog goedkoper dan telkens nieuwe (HP)cartridges te kopen.