Koop anders een 12x10x32, due heeft burnproof.
Vind je dat te duur, koop dan een Lite-on 12x10x32, die is ook burnproof maar een stukje goedkoper.
Burnproof Rules!!!!!1
Vind je dat te duur, koop dan een Lite-on 12x10x32, die is ook burnproof maar een stukje goedkoper.
Burnproof Rules!!!!!1
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ja maar die plextor 12x10x32 werkt daar alles mee(ik bedoel heb je er ooit problemen mee)<--is die plextor zo'n beetje de beste brander die er nu isOp donderdag 04 januari 2001 11:21 schreef FrankGuthrie het volgende:
Koop anders een 12x10x32, due heeft burnproof.
Burnproof Rules!!!!!1

en wat is die lite-on?
Verwijderd
Ricoh 9120A combi DVD/CDRW +/- 700,- Met JustLink ( zelfde als BurnProof ) Werkt bij mij perfect.
http://www.ricoh.co.jp/cd-r/e/e_europe/drive/index9120a.html
http://www.ricoh.co.jp/cd-r/e/e_europe/drive/index9120a.html
Verwijderd
als je blindwrite/blindread wilt gebruiken,
niet kopen werkt niet,voor de rest prima brander
niet kopen werkt niet,voor de rest prima brander
Als ik jou was zou ik alleen maar voor Plextor gaan, in combinatie met CloneCD valt *ALLES* te kopiëren!
Als je de 8x4x32 wilt hebben, je kan die van mij kopen.
Post ff een meeladres van je aftermath.
Als je de 8x4x32 wilt hebben, je kan die van mij kopen.
Post ff een meeladres van je aftermath.
hij werkt toch wel op mijn systeem
amd 700
abit ka7
128mb
amd 700
abit ka7
128mb
Ja, lijkt me wel 
Op een P 200 werkt ie nog.
En BURNproof rulez, wtf is dat toch steeds....als je systeem een beetje fijn draait heb je dat BURNproof volgens mij nooit nodig (tenminste tis mij in een jaar tijd nog niet gebeurt dat ik zeg shit, had ik maar BURNproof). Heb nu zelf ook zo'n 12x10x32(s), echt perfect ding kan je geen miskoop aan hebben volgens mij.
En BURNproof rulez, wtf is dat toch steeds....als je systeem een beetje fijn draait heb je dat BURNproof volgens mij nooit nodig (tenminste tis mij in een jaar tijd nog niet gebeurt dat ik zeg shit, had ik maar BURNproof). Heb nu zelf ook zo'n 12x10x32(s), echt perfect ding kan je geen miskoop aan hebben volgens mij.
Vanaf een ranzige CD wil het nog wel eens helpen. (on the fly copien)
You can't have everything. Where would you put it?
wat is het verschil met 12x10x32 S&A behalve dat die 300,- duurder isOp vrijdag 05 januari 2001 19:40 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ja, lijkt me wel
4MB buffer ipv 2MB op de IDE
SCSI interface
Ander frontje
koelertje (weet niet of die ook op de IDE zit)
SCSI interface
Ander frontje
koelertje (weet niet of die ook op de IDE zit)
hhmm ik heb hier al een review gevonden 78% krijgt ie (omdat die niet helemaal verkt met Win2000 en omdat er snellere zijn
Pagina: 1