ik heb een
P4 2.6ghz HT 478 socket
2x Twinmos 512mb DDR PC-3200 CL2.5 400mhz
MSI FX5600TD256 DDR 256MB (8xagp)
Pinnacle PCTV Pro (dus serial port voor remote control)(pci)
M-Audio Revolution 7.1 (pci)
DVD brander en DVD speler (ide)
2x diamond max 10 200/300gb (SATA)
1x diamond plus 9 160gb (PATA)
verder zit op me videokaart een dual heatpipe zalman koeler die dus het bovenste pci slot ook inneemt.

zalman CPU koeler

heb ATX chieftec matrix midi kast (522mm hoog) dus past wel wat in.
ik wil een nieuw moederbord aangezien me oude echt niet meer wil (installeren van windows en ik denk dat het aan me moederbord licht)
ik heb nu een MSI Neo2 series met 865PE chipset.
ik wil meer weten wat er aangeraden word en ook vooral wat er afgeraden word en waarom.
alle reacties zijn welkom
en ik weet dat ik uiteindelijk zelf de keuze moet maken welke ik wil.
en het geld. tja dat moet ik nog maar zien want als ik een schitterend moederbord zie voor 150 euro en die is dat waard dan neem ik die
en anders maar gewoon even kijken wat en waarom dus nog geen prijs in me gedachten.
P4 2.6ghz HT 478 socket
2x Twinmos 512mb DDR PC-3200 CL2.5 400mhz
MSI FX5600TD256 DDR 256MB (8xagp)
Pinnacle PCTV Pro (dus serial port voor remote control)(pci)
M-Audio Revolution 7.1 (pci)
DVD brander en DVD speler (ide)
2x diamond max 10 200/300gb (SATA)
1x diamond plus 9 160gb (PATA)
verder zit op me videokaart een dual heatpipe zalman koeler die dus het bovenste pci slot ook inneemt.

zalman CPU koeler

heb ATX chieftec matrix midi kast (522mm hoog) dus past wel wat in.
ik wil een nieuw moederbord aangezien me oude echt niet meer wil (installeren van windows en ik denk dat het aan me moederbord licht)
ik heb nu een MSI Neo2 series met 865PE chipset.
ik wil meer weten wat er aangeraden word en ook vooral wat er afgeraden word en waarom.
alle reacties zijn welkom
en ik weet dat ik uiteindelijk zelf de keuze moet maken welke ik wil.
en het geld. tja dat moet ik nog maar zien want als ik een schitterend moederbord zie voor 150 euro en die is dat waard dan neem ik die
en anders maar gewoon even kijken wat en waarom dus nog geen prijs in me gedachten.