Mijn muis wiebelt en dat komt in mijn ogen niet omdat de gliders ongelijk zijn, mijn muis is naar alle waarschijnlijkheid gewoon scheef (als ik heel strak langs de gliders heenkijk zijn ze allen gelijk-uitstekend als het ware). Nieuwe gliders erop heeft dus geen zin denk ik. Als ik een klein beetje kracht op de muis uitoefen is de wiebel weg, dus ik zat eraan te denken om met gewichten mijn muis een beetje te 'zetten'
, maar dan wel uit nood (het gewiebel is natuurlijk nogal irritant). De gliders slijten te langzaam om erop te wachten dat t gelijk is.
Deze muis is vrij nieuw, niet zelf gekocht, dus terug naar de winkel om een ander te vragen lukt niet. Wie heeft er tips voor mij om die wiebel op een wat slimmere manier op te lossen. Plakband slijt erg snel en glijdt natuurlijk een stuk minder. Misschien een beetje lijm erbij? Maar wat voor lijm is geschikt?
Het is een simpele logitech optische muis met snoer.
Deze muis is vrij nieuw, niet zelf gekocht, dus terug naar de winkel om een ander te vragen lukt niet. Wie heeft er tips voor mij om die wiebel op een wat slimmere manier op te lossen. Plakband slijt erg snel en glijdt natuurlijk een stuk minder. Misschien een beetje lijm erbij? Maar wat voor lijm is geschikt?
Het is een simpele logitech optische muis met snoer.