Toon posts:

instellingen router

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey

Ik heb vorige week wat instellingen van men router in de topic sitcom router/switch/modem krijgt geen verbinding gezet maar nog steeds geen antwoord gekregen. De helpdesks weten het ook allemaal niet. Maar mischien is deze vraag wel te complex voor jullie kunnen jullie me dat dan even laten weten zodat ik verder kan gaan zoeken.. Ik zit namelijk al 2 maanden te w8ten dat men internet het eidenelijk fatsoenlijk doet.

Verwijderd

misschien is het handig als je info geeft...

o.a. welk type router, welke provider, wat er mis gaat, wat je geprobeert hebt, enz. enz. enz.

overigens is het niet de bedoeling dat je tig topics start voor het zelfde probleem...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
neej dat wil ik ook niet maar op mijn andere topic is al lang niet op gereageerd en ik zit met het probleem best vervelend... maar de topic is er welSitecom modem/router/switch maakt geen goede verbinding

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 00:02:
neej dat wil ik ook niet maar op mijn andere topic is al lang niet op gereageerd
na 24 uur mag je je topic een subtiel schopje geven ;)

Verwijderd

Topicstarter
na 24 uur mag je je topic een subtiel schopje geven ;)
En dat is :P (hoe doe je dat)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 00:06 ]

Verwijderd

het enige wat ik je mee wil geven is lees de FAQ van dit forum ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb het forum gelezen maar ksnap het nog steeds niet...zal wel aan mij liggen |:(

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:10
Zodra jij een reply geeft schop je je topic weer omhoog in de lijst van active topics. Dus nu ik deze reply heb getikt komt jouw topic weer wat hoger te staan zodat andere mensen 'm eerder lezen. Dat is dus 'kicken'.

Verwijderd

Je kan gewoon je oude topic gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.