[Vodafone] Gratis E-mail via Live!

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Matched: vodafone, gratis
Ik ging even iets bekijken op de vodafone site en toen kwam ik dit tegen:
Tijdelijk gratis e-mailen!

Zowel op je mobiel als via My Vodafone op deze site, kun je heel eenvoudig e-mail ontvangen en versturen. De grootte van je mailbox, SMS-notificatie en de toegang tot e-mailaccounts als Hotmail en Yahoo maken E-mail via Vodafone live! uniek. Tot en met 31 januari 2005 is e-mailen binnen Nederland gratis. Let op: heb je Prepaid of een abonnement zonder live! TeGoed, dan betaal je wel browsekosten.
Volgensmij was hier nog geen topic over geopend, terwijl het wel intressant is met name voor abonnees. Een e-mail kost normaal voor prepaid-gebruikers 0,20 + browserkosten (dus duurder dan een smsje bij opsomming) in het meest gunstige geval kost een emailtje voor een abonee 0,10.

Aangezien vodafone zo vreselijk duur is met sms, kunnen alle vodafone gebruikers een tijdje onderling gratis met elkaar gaan e-mailen ;) :)

LET OP! ABBONEES ZONDER LIVE-BUNDEL EN PREPAID-GEBRUIKERS BETALEN WEL WAP/GPRS KOSTEN !! (prepay: 25ct/15min.)

Alsnog heel goedkoop dus

e-mail ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Matched: gratis
E-mail via Orange is gratis; als je een Orange World abonnement hebt :P

[ Voor 4% gewijzigd door ElementriX op 19-12-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
feekless schreef op zondag 19 december 2004 @ 10:11:
E-mail via Orange is gratis; als je een Orange World abonnement hebt :P
Zelf zit ik ook bij Orange :9 (momenteel dan, ga weer weg als ze niks aan het ontavngst gaan doen) Ik wist eigenlijk nogeneens dat het ''echt'' gratis was, ik heb het een keer geprobeerd en dacht dat het wat centjes zou kosten. Maar echt gratis is wel fijn natuurlijk. Alleen ik krijg voor géén meter mijn Wanadoo Cable E-mailAccount erin als externe account... :(

Het liefst mail ik direct van me telefoon, (tot nu toe, ook maar een enkele keer getest, zit ook pas net bij orange, tenmiste bij world) maar dan gaat het wel uit je 2mb bundel, maar volgensmij loopt het niet zo hard, tenmiste niet als je zegt dat ie geen bijlage's groter dan X kb mag downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Het liefst mail ik direct van me telefoon, (tot nu toe, ook maar een enkele keer getest, zit ook pas net bij orange, tenmiste bij world) maar dan gaat het wel uit je 2mb bundel, maar volgensmij loopt het niet zo hard, tenmiste niet als je zegt dat ie geen bijlage's groter dan X kb mag downloaden.
Ik heb ook Orange.

Als je niet je ingebouwde email aplicatie van je telefoon gebruikt maar gewoon wapt via orange world en daar emailed is het wel helemaal gratis. dus gaat niet van je 2mb af. Je hebt wel nog altijd een orange world abo nodig voor de dataverbinding.

en sms notification is volgens mij ook zonder abo mogelijk. en kost verder niks en bij elk emailtje krijg je direct een sms met de verzender en het subject.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
cosmoOo schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:20:
[...]

Ik heb ook Orange.

Als je niet je ingebouwde email aplicatie van je telefoon gebruikt maar gewoon wapt via orange world en daar emailed is het wel helemaal gratis. dus gaat niet van je 2mb af. Je hebt wel nog altijd een orange world abo nodig voor de dataverbinding.

en sms notification is volgens mij ook zonder abo mogelijk. en kost verder niks en bij elk emailtje krijg je direct een sms met de verzender en het subject.
Weet ik, maar als je iets insteld waardoor je ''gratis'' http-site's kan bezoeken werkt e-mail via het orange-portal niet meer, zodoende moet ik het wel via me telefoon ophalen (is ook makkelijker).Het is ook netjes dat je gratis een smsje bij elke e-mail krijgt. Bij vodafone slecht 1 keer per dag gratis rondom 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
robert-630 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 23:35:

[...]

Volgensmij was hier nog geen topic over geopend, terwijl het wel intressant is met name voor abonnees. Een e-mail kost normaal voor prepaid-gebruikers 0,20 + browserkosten (dus duurder dan een smsje bij opsomming) in het meest gunstige geval kost een emailtje voor een abonee 0,10.

Aangezien vodafone zo vreselijk duur is met sms, kunnen alle vodafone gebruikers een tijdje onderling gratis met elkaar gaan e-mailen ;) :)

LET OP! ABBONEES ZONDER LIVE-BUNDEL EN PREPAID-GEBRUIKERS BETALEN WEL WAP/GPRS KOSTEN !! (prepay: 25ct/15min.)

Alsnog heel goedkoop dus

Wel jammer dat je nu per verzonden email bericht moet gaan betalen, eerst betaalde je alleen maar de KB/s en dit viel reuze mee als je een simpele wappagina gebruikte voor je email. Maarja, voor de abo s kost het surfen op de live! portaal tenminste niets meer. Als prepay gebruiker wordt je toch nog voor de gek gehouden, 25cent/15minuten klopt niet, bij mij wordt elke keer 1euro afgeschreven terwijl ik nog geen 10 minuten op de live! portaal heb gezeten :(

Ik ben dus NIET buiten de live! portaal geweest, dit kost immers 75cent/15 minuten, vind het dus vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Matched: vodafone
ReBr schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:27:
[...]
Wel jammer dat je nu per verzonden email bericht moet gaan betalen, eerst betaalde je alleen maar de KB/s en dit viel reuze mee als je een simpele wappagina gebruikte voor je email. Maarja, voor de abo s kost het surfen op de live! portaal tenminste niets meer. Als prepay gebruiker wordt je toch nog voor de gek gehouden, 25cent/15minuten klopt niet, bij mij wordt elke keer 1euro afgeschreven terwijl ik nog geen 10 minuten op de live! portaal heb gezeten :(

Ik ben dus NIET buiten de live! portaal geweest, dit kost immers 75cent/15 minuten, vind het dus vreemd :/
Je hebt je toevallig nooit ergens voor opgegeven (content op bijv. een dienst zoals een krant) zo'n abbonement loopt namelijk automatisch door. Misschien wordt het afgeschreven als je live! opstart, en dat dat nu gebeurde omdat je het maar 1 of 2 keer per maand gebruikt. Misschien wat te ver gezocht maar je kan altijd ff bij My-Vodafone naar je diensten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
robert-630 schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:31:
[...]

Je hebt je toevallig nooit ergens voor opgegeven (content op bijv. een dienst zoals een krant) zo'n abbonement loopt namelijk automatisch door. Misschien wordt het afgeschreven als je live! opstart, en dat dat nu gebeurde omdat je het maar 1 of 2 keer per maand gebruikt. Misschien wat te ver gezocht maar je kan altijd ff bij My-Vodafone naar je diensten kijken.
Heb net voor de zekerheid toch maar even gekeken bij my Vodafone, maar zoals ik bijna zeker wist, heb ik geen abonnementen lopen, ik gebruik immers nooit (alleen Vodafone Email via de Vodafone internetsite) betaal content.

Dacht eerst dat het misschien nog te maken had met een soort starttarief, wat eerst ook was toen je nog per kb betaalde, was toen 10kb/15 cent starttarief. en is nu nog steeds zo als je in het buitenland gebruik maakt van Vodafone GPRS Roaming.maar dit kan het niet zijn.

Het eenigste wat ik kan verzinnen is dat het berekenen van tijd binnen, en buiten de Live! portaal nog niet goed gescheiden loopt, immers betaal je buiten de Live! portaal 75cent/15 minuten. Lijkt wel of dat bij mij ook binnen de portaal wordt berekend (bv Live! startpagina a 25cent/15min, daarna bladeren door live! content, de telefoongids openen, en voila, ze berekenen de telefoongids als, buiten portaal tarief, terwijl dit binnen de portaal hoort!)

ach, ik maak me er verder niet te druk om, momenteel zijn ze druk bezig met het opwaarderen van Live! dus zal wel goedkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 13:38

Nik

robert-630 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 23:35:

[...]

[verhaal]

(prepay: 25ct/15min.)

Alsnog heel goedkoop dus

Uuuhm, 25 cent voor 15 minuten GPRS gebruik? Nee toch 8)7

Wat bedoel je wel dan :?

* Nik vind Vodafone Live! maar duur, en heeft geen zin om zuur verdiende euro's uit te geven aan onzin :X

[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 20-12-2004 18:44 ]

Pagina: 1