winxp brander gebruiken vanaf iBook, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 17:46
Ik heb een vraagje, is het mogelijk om vanaf mijn iBook (sig.) een windows xp machine te benaderen en dan vanaf mijn iBook de DVD brander te besturen.

Waarom?
Ik heb wat video en onder andere een 4gig iTunes library en een ruim 1gig iPhoto die ik graag op een DVD'tje zou willen hebben... en aangezien ik geen DVD brander heb maar een goede vriend wel in zijn xp machine hoop ik dit zo te kunnen doen.

PS: Ik ben compleet noob wat betreft osx/xp verbindingen...

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 09:40
Wat volgens mij makkelijker is: kopieer je bestanden naar de Windows XP machine en brand ze vervolgens naar een DVD.

Contact maken met de Windows XP machine om bestanden te kopieren is makkelijker dan wat jij wil imho.

• Wild pigeon
-Mous- schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 23:30:
Wat volgens mij makkelijker is: kopieer je bestanden naar de Windows XP machine en brand ze vervolgens naar een DVD.

Contact maken met de Windows XP machine om bestanden te kopieren is makkelijker dan wat jij wil imho.
Hier heb ik idd ook al aan gedacht, maar het leek me opzich wel leuk om mijn playlists e.d. heel te houden !?

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Waarom zou je playlist opgebroken worden? ik neem aan dat in osx de playlist ook in een bestand wordt opgeslagen (*.pls oid)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Zorg dat in je playlists relatieve paths staan en geen absolute. Anders werken ze ook niet als je ze vanaf je DVD zou afspelen, tenzij je al je MP3s op precies dezelfde manier zou terugzetten.

• Wild pigeon
ik ben blij dat iedereen met me meedenkt :*) Maaruh, heeft iemand een antwoord op mijn originele vraag ? :7

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:20

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Wild pigeon schreef op zondag 19 december 2004 @ 02:13:
ik ben blij dat iedereen met me meedenkt :*) Maaruh, heeft iemand een antwoord op mijn originele vraag ? :7
Ja: nee.

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 11:46

T-Junkie

user brain not connected...

Je zou met een brand programma op je iBook (Toast? ) een image kunnen maken die windows compatible is. En dan die image op de XP machine branden.

http://www.projectomega.o...&php=products_firestarter
It allows you to create iso and cue/bin files for burning later, or share with your (god forgive me) PC friends.
Afbeeldingslocatie: http://www.projectomega.org/contents/en/html/product-firestarter/firestarter-shots/firestarter-burn-data.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door T-Junkie op 19-12-2004 16:34 ]

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Idd, over een netwerk wil je niet branden. Volgens mij kan Nero prima cue/bin's aan, dus maak gewoon wat images.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1