Toon posts:

LAN2Live

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woensdag 5 en donderdag 6 januari a.s. gaat de 1e LAN-Party van LAN2Live van start!!

Er is ruimte voor ongeveer 50 personen, dus als je altijd als eens naar een LAN toe wilde gaan, of als je weer eens zin hebt in een LAN, MELD JE DAN NU AAN!! _/-\o_

Maar schiet wel op, want vol=vol!!

Voor meer info kun je terecht op onze website: www.lan2live.nl.tt

Hopelijk tot ziens,
De LAN2Live Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01

Fuelke

Forza Ferrari

Als je toestemming krijgt om een LAN topic te openen vermeld je dat best even, dan voorkom je situaties als deze waarbij onwettende mods/serveradmins het topic sluiten.
Verder zou ik graag nog wat meer informatie in de startpost zien verschijnen zoals welke games, compo's, catering en dergelijke. Het komt allemaal minder spammerig over dan een paar lijntjes tekst en de link naar de homepage van de LAN.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had weer eens niks te doen:

- De LAN zal beginnen op 5 januari om 11:00 en zal eindigen op 6 januari om 17-18 uur.
- De LAN is gelokaliseerd in Eindhoven!
- De LAN zal 15€ gaan kosten. (mits vooraf betaald)
- Er zal voor de liefhebbers de gehele LAN gratis koffie zijn!
- Er zal een netwerk van Illuzion aanwezig zijn!
- Dit netwerk zal aangelegt worden door Atmosphere Lanparties.
- De website is weer geupdate, er is onder anderen een PHP database aangelegt voor het bijhouden van aanmeldingen,
ook is er een plattegrond beschikbaar van de lokatie waarop tevens de plaatsnummers te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook WiFi aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

welke games worden er gespeeld? wat moeten je specs zijn om een beetje mee te doen met alles, alles nieuw of kan ik met m'n 386 aankomen?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
tja idd de games zijn belangrijk..
ga namelijk geen CS spelen... (cod uo :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:42:
tja idd de games zijn belangrijk..
ga namelijk geen CS spelen... (cod uo :) )
Klopt. Want het is een vet kleine LAN met maar 50 mensen. Dus voor een leuke MP-game van 16 players, moet dus al 1/3 van de aanwezigen meedoen. Want er zal vast wel geen verbinding naar Internet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-10 20:39

Remi

Moo!

Ik wil niet zeikerig overkomen maar zover ik weet zijn alle soorten advertenties of pogingen om mensen voor iets te verwerven verboden op dit forum. Lijkt me dus dat lanparties daar ook onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Remi schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:07:
Ik wil niet zeikerig overkomen maar zover ik weet zijn alle soorten advertenties of pogingen om mensen voor iets te verwerven verboden op dit forum. Lijkt me dus dat lanparties daar ook onder vallen.
Dan heb je zeker het faq gedeelte gemist waarin staat dat er voor lanparty topics een aanvraag gedaan mag en kan worden bij een van de SP modjes? :P
Dit topic is inderdaad niet echt geweldig wat betreft de topicstart, en de TS zal dit dan ook nog wat uit mogen breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien kan deze dicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.