Toon posts:

Alleen een fannetje of neie koelvinnen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een duron 800 en die wordt stessed 38c met een coolermaster dp5-6h51 (dacht ik) op hun wesite heb ik gezien dat die fan 15cfm is. Wat nou als ik daar een 38cfm delta 60HP :) op zet wordt mijn duron dan een stuk koeler of is de heatsink daar niet goed genoeg voor?

Verwijderd

Waarom zou je hem aanpassen. 38 graden is een standaard temperatuur!

Verwijderd

Als dat ding stressed op 38 zit zou ik eraf blijven. Die delta maakt echt niet een klein beetje geluid...... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik wil hem nog gaan oc'en tot het liefst over de ghz :9

Verwijderd

Topicstarter
Op 1.8v is die 41c stressed. En die fan die er standaard op zit maakt een heel irritant hoog geluidje.

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Ik zou gewoon een die-hard nieuwe heatsink nemen van hoogte = New York Wolkenkrabber.
Daarna zou ik er zoveel mogelijk van de 38cfm fans (2 ofzo) opstampen en vervolgens zou ik toch wel zorgen voor een soort uitlaat systeem (kartonnetje richting je heatsink en dan zorgen dat ie naar buiten gaat.)
mzzls

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

en dan nog ijsklontjes er op....
nee ik zou als ik jouw was maar beginnen met een sunon fan die iets van 26cfm doet, die zijn namelijk erug stil vergeleken met DELTAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 11:18 schreef Hiro Shima het volgende:
en dan nog ijsklontjes er op....
nee ik zou als ik jouw was maar beginnen met een sunon fan die iets van 26cfm doet, die zijn namelijk erug stil vergeleken met DELTAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Je hebt het toch wel over een 60mm fan :? En wwar kan je die in NL kopen?

Verwijderd

Die HSF is opzich best goed. je bent overigens nog best wel cool. Probeer gewoon te overclocken nu. Zeer waarschijnlijk at je al aardig hoog komt. Lap misschien je heatsink, zoek mensen die je wat artic silver willen schenken en oh gewoon je oude HSF. Grote kans dat je daarmee al de GHz haalt hoor(yields van de 800Duron zijn GOED!) Waarom meer geld uitgeven als het met de oude solution ook lukt. hoppa voltage op 1.85v en gaan!

SUCCES!

Verwijderd

Topicstarter
ja artic silver wil ik graag voor betalen alleen dat je dan meteen een tube hebt voor 40 cpu voor f50,- vind ik wat veel en er is natuurlijk niemand in de buurt van tiel die want koelpasta heeft voor mij tegen een vergoeding.
Pagina: 1