Hey allemaal,
Ik heb op de hcc een geforce 6600 GT AGP gekocht. Toen ik de core 500 had gezet ( standaard 300 ) bleef de kaart maar crashen in 3d mark / spellen. Ik heb toen de core weer terug gezet naar 300 en hij doet het wel beter, maar crasht nog wel af en toe. Ik kreeg toen advies om een zwaardere voeding aan te schaffen aangezien mijne waarschijnlijk te zwak was. Ik kocht een Aopen 350watt voeding. Helaas het probleem was er nog steeds. Toen heb ik de kast even open gemaakt en er een ventilator tegen aan laten staan. Helaas nog steeds crashes
. Ik dacht dat het lag aan de computer en heb de kaart bij een vriend van mij getest. De 1e keer crashte die op het zelfde punt waar ik crashde. 2de en 3de keer ging die wel verder. Weet niet of het geluk was of niet, maar dat die het de 1e keer ook niet deed liet me wel ff denken over dat de kaart waarschijnlijk ergens defect is. Ik heb toen maar ff mijn radeon 9800 erin gezet en die deed het perfect.
Weet iemand wat het kan zijn? Benchmarks lopen vast, beeld/geluid hangt in spellen.
Mijn computer is:
p4 3.06ghz
Intel 845 GERG2 moederbord
Geforce 6600 GT
1024 RAM DDR 333
5.1 creative live
Alles drivers zijn geupdate! (moederbord, videokaart, chipset, bios)
Ik heb op de hcc een geforce 6600 GT AGP gekocht. Toen ik de core 500 had gezet ( standaard 300 ) bleef de kaart maar crashen in 3d mark / spellen. Ik heb toen de core weer terug gezet naar 300 en hij doet het wel beter, maar crasht nog wel af en toe. Ik kreeg toen advies om een zwaardere voeding aan te schaffen aangezien mijne waarschijnlijk te zwak was. Ik kocht een Aopen 350watt voeding. Helaas het probleem was er nog steeds. Toen heb ik de kast even open gemaakt en er een ventilator tegen aan laten staan. Helaas nog steeds crashes
Weet iemand wat het kan zijn? Benchmarks lopen vast, beeld/geluid hangt in spellen.
Mijn computer is:
p4 3.06ghz
Intel 845 GERG2 moederbord
Geforce 6600 GT
1024 RAM DDR 333
5.1 creative live
Alles drivers zijn geupdate! (moederbord, videokaart, chipset, bios)