Toon posts:

Installeren PCI kaart wmp54G linksys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende,

Het volgende, ik heb ook een linksys kaart wmp54g v2 proberen te installeren onder windows XP Hierna heb ik SP2 gedeinstalleerd (volgens advies linksys), wederom geen resultaat.
Toen (ten einde raad) , windows xp opnieuw geinstaleerd, en het kaartje wordt wel gezien maar met een uitroepteken proberen de drivers bij te werken ook niet gelukt !!!
Heb al nieuwe drivers van linksys gekregen, en een update van een belgische site gehaald, maar helaas
Heb de kaart op aangeven van linksys naast het AGP slot gestoken, maar
wederom niets (zgn IRQ probleem).
In windows staan de drivers wel op de positie waar ze behoren te staan.
Ook bij de eigenschappen van de kaart staan exact de gegevens zoals de datum
en de stuurprogrammaversie
In de eigenschappen van de kaart staat dat de kaart niet gestart kan worden
(code 10)
Ik snap er de ballen niet meer van,

Heeft iemand nog tips, mijn kennis is nu uitgeput

Alvast bedankt

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 22:28

AirX

Tweak Guru

Bekend probleem en je kunt het shaken... Sommige PC's gaan niet samen met die kaart. Heb precies hetzelfde probleem gehad en heb uiteindelijk de kaart maar ingewisseld. Ook @ google etc was geen oplossing te vinden. En niet denken dat een n00b dit zegt die gefrustreerd was dat zijn kaartje het niet deed, want wat ik beweer is echt in overeenstemming met de werkelijkheid.

Ik had hem eerst in een P350 mhz PC gestoken, maar die maakte nog gebruik van PCI 2.1 en die Linksys heeft PCI 2.2 nodig. Dus ik die kaart in een nieuwe HP PC stoppen (3 Ghz) (heeft wel PCI 2.2), wederom hetzelfde probleem.

[ Voor 57% gewijzigd door AirX op 18-12-2004 20:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dan een goede alternatieve PCI kaart die wel werkt met de linksys WAP54G ?

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 22:28

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:55:
Heeft iemand dan een goede alternatieve PCI kaart die wel werkt met de linksys WAP54G ?
Elke kaart 801.2 G kaart hoort te werken :) Ik kan je wel één afraden: Asus WL-138G PCI adapter, deze schijnt een heel beroerd en instabiel bereik te hebben. Ik zou je een D-link aanraden... is wel een wat duurder merk (ongeveer zelfde prijs als die Linksys PCI kaart), maar dan heb je ook goed spul :). In dit gevalt gelt zeker: 'alle waar is naar zijn geld' :Y)

EDIT: Ik heb meteen maar even voor je gezocht :P :

http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/73517

[ Voor 55% gewijzigd door AirX op 18-12-2004 21:03 ]

Verwijderd

Ik heb er ook veel problemen mee gehad. Werkte niet op 3 verschillende pc's. Kaartje omgewisseld en werkte ook niet.

Heb een Etech 54Mbps gekocht en werkte direct.....

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 14:51
Ik zal eerder denken dat het aan de chipset van het moederbord ligt..
Net zoals een USB (ADSL) modem ook niet (goed) werkt icm met een VIA chipset..
Pagina: 1