Toon posts:

Welk merk geheugen??(128 MB ECC 100MHz)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand welk merk het beste is. Kep een beetje onderzoek gedaan en kep gelezen dan corsair/siemens/micron/kingston enz. goeie merken zijn. Hier in de buurt is Siemens te verkrijgen. Tmoet wel hier in de buurt zijn als kan (A'dam).

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zou niet weten welke merk het beste is maar je zou beter kunnen gaan voor 133MHz, dan hoef je geen nieuwe geheugen te kopen als al die moederborden op 133Mhz gaan lopen. 133Mhz draait gewoon op een moederbord van 100MHz.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
tmoet in een server. Kwil het liefst gewoon 100Mhz hebben, voor de rest wordt die server niet echt verder geupgrade ofzo, misschien een 2e proc. maar nu alleen meer geheugen. Dus mijn vraag blijft hetzelfde :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het crossposten, maar ik zat bij proc overclock... tekijken en toen had ik ff een topic geplaatst, toen zag ik pas dat ik verkeerd had gepost.
Sorry :'( :'( :'(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:02
Siemens is geen apart A-merk. Siemens is gewoon een fabrikant van die chippies op de DIMM's. Ik heb hier no-name DIMM's met Siemens chips en m'n vriendin heeft Apass DIMM's ook met Siemens chippies.
Ik denk dat er weinig verschil bestaat tussen A-merk en no-name, zolang er maar geen chips van een babi-pangang-merk op zitten :)
Ik heb zelf DIMM's met Siemens, Hyundai en Texas Instruments chips erop. Toen ik die Siemens-DIMM's erin zette, wilde m'n bak (BX chipset) opeens niet meer draaien op 133 MHz :(
Pagina: 1