Toon posts:

Thermalright SP-97 nog beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben nogal hard op zoek naar de Thermalright SP-97. Maar tot mijn verbazing zie ik dat ie haast nergens meer te krijgen is. :'(
Nu is mijn vraag waardoor het komt, is het product end of life ofzo. Lijkt me raar want op de site van Thermalright staat ie nog steeds bij de producten. En ik hoop jullie nog een paar tips hebbe waar ie nog te krijgen is.

Ik heb trouwens in de Pricewatch gekeke, bij de 5 webshops is ie niet meer te krijgen.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:14:
Hallo iedereen,

Ik ben nogal hard op zoek naar de Thermalright SP-97. Maar tot mijn verbazing zie ik dat ie haast nergens meer te krijgen is. :'(
Nu is mijn vraag waardoor het komt, is het product end of life ofzo. Lijkt me raar want op de site van Thermalright staat ie nog steeds bij de producten. En ik hoop jullie nog een paar tips hebbe waar ie nog te krijgen is.

Ik heb trouwens in de Pricewatch gekeke, bij de 5 webshops is ie niet meer te krijgen.
Komt waarschijnlijk door de introductie van de SI-97, ik denk dat je maar voor die koeler moet zoeken :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Meld in de pricewatch dan meteen effe dat deze winkels hem niet meer hebben ;)

Tsja, waarom is ie slecht verkrijgbaar? De SP-97 is een dure koeler die alleen gekocht zal worden door een selecte groep, de mensen die flink willen overclocken op luchtkoeling. Daar komt nog bij dat AMD XP's nauwelijks meer verkocht worden, alles is AMD 64 tegenwoordig. Voor het AMD 64 platform zijn veel betere alternatieven, als deze koeler al op S754/939 past.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Zou kunnen ja, het zou in dat geval best jammer zijn als ie echt niet meer te krijgen is. Alu koelt toch een stuk minder dan koper

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

btw Eynstein heeft de koeler nog, op=op

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Eynstein heeft um ook niet meer, zo gauw als je wil bestelle zegt ie: Helaas! Dit OP=OP artikel is inmiddels uitverkocht. Dus jammer maar helaas.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:25

Piggen

Lekker bakkie

Na kort gegoogled te hebben kwam ik op www.goris.nl, waar hij nog op de site staat :)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, had ik ook al gevonden. In de survey zijn ze niet echt over de service te spreken, maar daar moet ik dan maar op gokken. ;)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:25

Piggen

Lekker bakkie

Mja, ik zie het net ook. Maar een pakje opsturen lijkt me niet te moeilijk voor ze :)
Aan zo'n ding kan nu eenmaal weinig kapot gaan.

• Akino
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-12-2025

Akino

Dr. Opteron

Anders id coolermaster hyper 6 en goed alternatief.
Heb net m'n swiftech MCX 478 vervangen vervangen voor een hyper 6...en dat scheelt,hoppa 20 graden celsius. van de 55 graden naar de 32 (Ik gebruik een Delta HP 80 fan op 7 Volt)
Da's toch wat ik noem "spectaculair"

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Akino schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:21:
Anders id coolermaster hyper 6 en goed alternatief.
Heb net m'n swiftech MCX 478 vervangen vervangen voor een hyper 6...en dat scheelt,hoppa 20 graden celsius. van de 55 graden naar de 32 (Ik gebruik een Delta HP 80 fan op 7 Volt)
Da's toch wat ik noem "spectaculair"
Nooit geweten dat een Hyper6 op een Socket A past? Edit: Doet ie ook niet.

in ieder geval: Hier kan je onder andere een SI-97 krijgen. *Geen spam*

[ Voor 5% gewijzigd door Seers op 22-12-2004 21:29 ]

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 19:33

Apoca

Array Technology Industry

Als je intresse hebt ik heb der nog 1tje, mooi in doos met alles der bij :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Pagina: 1