Ik zoek dus het email adres van Chem, mod in APL, aangezien zijn email nergens te bekennen is en ik hem graag een mailtje zou willen sturen over een topic dat hij (onterecht, maar dat weet hij niet) heeft gesloten. Bij de beschrijving van LA staat "mail naar de mod" maar dat gaat nogal lastig zonder mail adres..
Gokje: chem [apedinges] tweakers.net ?
edit: De Generaal was me voor, mijn internet viel ineens uit
>>
edit: De Generaal was me voor, mijn internet viel ineens uit
[ Voor 72% gewijzigd door Nik op 18-12-2004 20:14 ]
Verwijderd
Is idd wel een gok, want het staat echt niet in z'n profiel (slordig voor een modje!)
chem
Ook handig, de FAQ:
Policy Apple Talk (APL) (Updated 23 mei 2004)
chem
Ook handig, de FAQ:
Policy Apple Talk (APL) (Updated 23 mei 2004)
Apple Talk heeft op dit moment 2 moderators, Zwerver en Chem. Hieronder volgt een lijst met email adressen:
<alleen adres van zwerver hier>
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 20:15 ]
Uit de De Organisatie achter GoT:
.
Dus ja, het zal wel chem@t.net zijnMocht je daar het adres niet tegenkomen is het adres in 99 van de 100 gevallen nick@tweakers.net.
Maar dan is het alsnog slordig dat het niet in de FAQ staat (APL) en ook niet in zijn myreact imo dan
Ik zit niet zo op mailenw03f schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:25:
Maar dan is het alsnog slordig dat het niet in de FAW staat (APL) en ook niet in zijn myreact imo dan
Ik zal het eens in m'n profile aanpassen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
En de reden dat chem niet in de APL faq staat is heel simpel
Chem is primair devver en toendertijd wilde hij niet in de FAQ.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Blijft het toch een rare tekst hoor..Zwerver schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:32:
En de reden dat chem niet in de APL faq staat is heel simpelChem is primair devver en toendertijd wilde hij niet in de FAQ.
*kuch*toentertijd*kuch*Zwerver schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:32:
En de reden dat chem niet in de APL faq staat is heel simpelChem is primair devver en toendertijd wilde hij niet in de FAQ.
Chem heeft niets te willen, submitten richting de spamcrawlers dat adres
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
tsssss niet mailen is soooo 2004chem schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:32:
[...]
Ik zit niet zo op mailen
Ik zal het eens in m'n profile aanpassen.

Pagina: 1