Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb me zonet een Nokia 9500 aangeschaft. Nu heb ik enkele vraagjes.
Ik heb hier een Kobishi router staan(binnenkort een linksys)
maar nu had ik graag met mijn 9500 op internet gewild. Is dit een probleem? Of gaat dat niet zomaar? En hoe moet ik in godsnaam dat gprs gedoe programmeren???
Heeft er iemand intressante programma's voor de 9500?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:49

Nik

Staat dat niet gewoon in de handleiding? :/

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jij hebt iets met slotjes of niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:40:
Heb me zonet een Nokia 9500 aangeschaft. Nu heb ik enkele vraagjes.
Ik heb hier een Kobishi router staan(binnenkort een linksys)
maar nu had ik graag met mijn 9500 op internet gewild. Is dit een probleem? Of gaat dat niet zomaar? En hoe moet ik in godsnaam dat gprs gedoe programmeren???
Heeft er iemand intressante programma's voor de 9500?
GPRS hoef je niet te programmeren. Als je een GPRS of UMTS abo hebt werkt het meteen: de 9500 zoekt automatisch aan de hand van de simkaart de instellingen op: werkt perfekt. Je kunt meteen op internet. Voor programma's: gebruik de zoekmachine en je vind pagina's vol

Verwijderd

In de manual staat hoe je hem moet instellen om gebruik te maken van wifi.

Verwijderd

Is geen probleem, heb sinds een paar weken een Nokia 9500 en deze detecteert gewoon je Wireless LAN. Heb je je Wireless LAN beveiligd met een wep-key, dan kan je deze gewoon ingeven en binnen no-time kan je het internet op.
Het is natuurlijk het fijnst om de instellingen van je Wireless LAN even te configureren op je Nokia, dat bespaart je bij het verbinden het elke keer opnieuw ingeven van je wep-key.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze gaat dicht. De vragen die je stelt zij nogal basic en eenvouding in de manual op te zoeken, terwijl we hier wel eigen research verwachten. Bovendien is het niet nodig om een nieuw topic te openen, als er al een topic over een bepaalde GSM loopt. Zie ook:
Algemene gedragsregels (Netiquette)

Check zo tevens je mail.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.