Toon posts:

Netmeeting icoontje gaat niet weg ?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Erg vervelend vind ik het netmeeting icoontje bij mn klokje als ik mn pc aanzet
ik heb al geprobeerd om hem uit te schakelen, maar dit werkt dus niet.
iemand een idee ?

ik heb al msconfig geprobeerd om em daar op te zoeken, maar daar staat hij dus ook niet bij

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:46

Nik

Staat hij niet gewoon in je start menu bij "opstarten"?

Of even in Netmeeting zelf kijken in de opties.

Verwijderd

Topicstarter
heb beide al geprobeerd, er werkt dus niet
misschien dat ik wel gewoon netmeeting uit mn program files donder, gebruik het toch zelden ( lees : nooit )

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:46

Nik

Zul je het dan niet gewoon verwijderen via het Configuratiescherm? Als je gewoon zo de Netmeeting map weg gooit, gaat Windows tijden het opstarten toch steeds weer zoeken naar Netmeeting, krijg je dat probleem weer...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:03:
heb beide al geprobeerd, er werkt dus niet
Hoe bedoel je werkt niet?

Wat staat er dan? (Al geprobeerd: wat nog meer geprobeerd naast hetgeen in msconfig staat? Een beetje zonde als wij dubbele tips geven). <-- geef anders even alles dat boot bij opstarten, zie ook je HJT log (uitleg in Beveiliging & Virussen). Welk OS heb je eigenlijk? Zwaar relevant :+

(Ik gebruik het niet dus weet het niet: wat staat er trouwens in de opties van netmeeting en . of MSNMsgr?)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 18-12-2004 20:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Er start op dit moment nix mee in msconfig
En bij de services zie ik ook niet iets wat op Netmeeting lijkt (helft daarvan staat sowieso al uit, omdat er onzin tussenzit wat je toch niet gebruikt)

Dus elke keer als ik mn pc boot krijg ik weer dat lelijk netmeeting icoontje, waar ik dus geen zin in heb :(

Ik gebruik WinXP op een P4 2.4ghz 1gb meg en nog wat meuk

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:21:
En bij de services zie ik ook niet iets wat op Netmeeting lijkt (helft daarvan staat sowieso al uit, omdat er onzin tussenzit wat je toch niet gebruikt)
Netmeeting remote desktop sharing is een service. Als je die niet kan vinden kijk je niet goed.
Dus elke keer als ik mn pc boot krijg ik weer dat lelijk netmeeting icoontje, waar ik dus geen zin in heb :(
Omdat je tijdens de configuratie daarvan ooit een keer hebt aangegeven dat deze @ startup mag draaien.

Opnieuw configgen en uitzetten dus :)
Ik gebruik WinXP op een P4 2.4ghz 1gb meg en nog wat meuk
Dan heeft het al helemaal geen zin om die map weg te donderen (dat mensen nog met dat idee komen zeg, sheez.. tis geen win3.11 ofzo hoor.)
conf.exe wordt door SFC namelijk vrolijk teruggezet ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

Post eens een screenshotje van dat icoontje? Iets zegt me dat het helemaal NetMeeting niet is :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

windowsupdate ofzo, ook een wereldbolletje :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja vreemd, ff iets in mn services uitgezet idd, en hij is weg
ik snap er zelf ook vrij weinig meer van, maar het is weg :D

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

"iets uitgezet". Wat was het nu? Wat staat er wel/niet aan? <-- handig voor anderen ;)

En Windowsupdate kan ook ja :D Die wil je trouwens niet uitzetten, die staat er voor een reden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee, ik had meerdere dingen gewoon uitgeknald, mochten er problemen komen,, dan zie ik het wel :D
Maar ik zou het echt niet weten, btw windowsupdate staat bij mij zeker wel uit, aangezien ik niet een legale versie heb.
En ik poep sowieso op windows updates :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

offtopic:
Hang je PC dan ajb niet in een netwerk waar ook ik toegang tot heb. Dus geen internet want je bent wel aan alle kanten wel heel erg onveilig bezig en verpest het zo voor de rest van de wereld :X

Edit:
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:51:
ik heb av software draaien met een spysweeper , op mn server zit een firewall, dus lijkt me veilig genoeg :)
Zeker niet veilig genoeg. Dan moet je voor de lol eens Beveiliging & Virussen doorlezen ;)

[ Voor 45% gewijzigd door F_J_K op 20-12-2004 17:14 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

lijkt me geen offtopic maar eerder een zéér ontopic reactie F_J_K...

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:10:
offtopic:
Hang je PC dan ajb niet in een netwerk waar ook ik toegang tot heb. Dus geen internet want je bent wel aan alle kanten wel heel erg onveilig bezig en verpest het zo voor de rest van de wereld :X
ik heb av software draaien met een spysweeper , op mn server zit een firewall, dus lijkt me veilig genoeg :)
Pagina: 1