[Desktop]Logitech Cordless Desktop Deluxe problemen

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden voor weinig geld het draadloze desktop setje gekocht en deed het direct perfect. Nu is het systeem door een stroomstoring gereset en sindsdien doet het toetsenbord helemaal nix meer. Ik heb al geprobeerd om de software opnieuw te installeren (via extern bureaublad vanaf deze computer), maar mocht niet baten. Ook de batterijen lijken gewoon nog goed te zijn. Vraag me nu dus af wat het kan veroorzaken dat er op geen enkele wijze een reactie kan komen meer vanaf het toetsenbord en hoe ik het voor elkaar kan krijgen om toch weer gebruik ervan te kunnen maken.

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
sorry, maar een klein kickje. Ik heb het probleem namelijk nog steeds en kan daardoor de computer ook niet gebruiken (heb geen ps2 toetsenbord liggen namelijk en wil er voor dit probleem ook niet een gaan aanschaffen eigenlijk).

Ik hoop dat iemand alsnog uitkomst bied.

telefoontoestel

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik begrijp dat je nu de set via USB aansluit? Heb je een andere USB poort geprobeert en niet via een hub maar direct aangesloten? En heb je de set opnieuw geconnect?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik heb de set opnieuw proberen te connecten, maar dat heeft niet geholpen. De usb aansluiting zit wel al direct op een usb poort, maar ik ga alsnog eens proberen te kijken wat een andere poort doet. Mss idd dat het dan wel weer werkt. Ik laat het in een edit nog wel ff weten. :Y)

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ok. Is erg laat, maar heb van alles en nog wat geprobeerd maar kreeg telkens weer andere problemen met het setje. Als ik em namelijk in een andere usb poort hing, dan deed het toetsenbord het wel maar de muis ineens niet meer. Als ik het via een connectortje in de ps2 deed, deed de muis het weer wel, maar het toetsenbord weer niet. Uiteindelijk werd ik er gek van en besloot alle drivers eerst maar te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Gek genoeg deed ie het ineens perfect op het moment dat alle drivers weg waren. Dit houd ik dus zo en kunnen die logitech drivers van mij mn rug op.

Reden dat ik dit nog ff aangeef is dat het mss anderen ook nog hulp kan bieden met een zelfde probleem :Y)

telefoontoestel

Verwijderd

telefoontoestel schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:18:
Ok. Is erg laat, maar heb van alles en nog wat geprobeerd maar kreeg telkens weer andere problemen met het setje. Als ik em namelijk in een andere usb poort hing, dan deed het toetsenbord het wel maar de muis ineens niet meer. Als ik het via een connectortje in de ps2 deed, deed de muis het weer wel, maar het toetsenbord weer niet. Uiteindelijk werd ik er gek van en besloot alle drivers eerst maar te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Gek genoeg deed ie het ineens perfect op het moment dat alle drivers weg waren. Dit houd ik dus zo en kunnen die logitech drivers van mij mn rug op.

Reden dat ik dit nog ff aangeef is dat het mss anderen ook nog hulp kan bieden met een zelfde probleem :Y)
Bij mij ook probs met Logitech set, ook opgelost door alle drivers te wissen... :)
Pagina: 1