Toon posts:

[XP] Sp2 om de 10 tellen een lagstoot van een seconde*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer met win xp en sp1 erop geinstalleerd maar nu wil ik updaten naar sp2, de vorige keer dat ik dit gedaan heb kreeg ik dus om de 10 tellen een vertraging, een seconde lang staat alles stil op het scherm, muis stopt met bewegen, ook bij het typen, echt met alles.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen, want ik wordt gek van de popups en heb gewoon sp2 nodig die het op de andere pc in het huis alles popups heeft tegengehouden.

alvast bedankt

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Ik doe even een kleine titel aanpassingen, zou je hier in het vervolg zelf ook aan willen denken? Heb je verder de pc ook al gecontroleerd op spyware en virussen? En heb je de juiste driver's voor je moederbord geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry van de naam, beetje stom van me.
eh mja ik kan blijven controleren op spyware en virussen maar virussen heb ik niet, en spyware blijft terug komen.

Van moederboard drivers weet ik niks, zijn er speciale mobo drivers voor sp2 dan?

Verwijderd

Als het alleen maar gaat om popups op internet dan ken je beter Mozilla FireFox instaleren is nog een stuk sneller dan IE ook LoL

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:15:
.... eh mja ik kan blijven controleren op spyware en virussen maar virussen heb ik niet, en spyware blijft terug komen.

Van moederboard drivers weet ik niks, zijn er speciale mobo drivers voor sp2 dan?
spyware blijft terugkomen? Hoezo? Als jij een XP-SP2 installatie hebt en je klikt niet teveel in het wilde weg, dan komt er dus echt *geen* spyware op je systeem.

Moederbord drivers -> check fabrikant website van je moederbord
Meestal niet speciaal voor XP SP2, maar gewoon voor XP :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
firefox heb ik al, het gaat me hier om popups die vanzelf tevoorschijn komen, (als ik niks aan het doen ben of als de pc net opstart)

ook krijg ik elke keer als ik coutner strike source probeer te spelen een popup tijdens het joinen van servers en het verwisselen van level, wat resulteerd in een task switch naar de popup, wat een stuk of 20 seconden duurt. dan moet ik alt tabben terug naar m'n spel wat ook weer 20 secs duurt.

en sp2 heeft heel erg geholpen op de andere pc hier in huis, en ik wil mijn pc gewoon up to date hebben, wat volgens mij reden genoeg is :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment heb ik sp2 weer geuninstalled omdat ik er echt niks mee kon, ik wil eerst een oplossing hebben vooradt ik het er weer op gooi. dus vandaar.

en ik heb een aantal firewalls en app protection dingen, maar die veroorzaken meer popups dan de popups zelf :x

gewone xp werkt al een tijdje goed, dus lijkt me stug dat heb aan mobo drivers ligt, maar ik probeer het wel.

jullie zeggen t

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 19:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik vertrouw het niet zo, t enige wat ik kan vinden zijn bios flash dingen, en ik weet t niet zo.

ik doe wel een hd format binnenkort ofzo, zal wel helpen.

anyway bedankt.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mar-, als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst zou je dan je laatste bericht willen bewerken in plaats van een nieuwe reactie te plaatsen? :)

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:47

Tazzios

..

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:35:
ik vertrouw het niet zo, t enige wat ik kan vinden zijn bios flash dingen, en ik weet t niet zo.

ik doe wel een hd format binnenkort ofzo, zal wel helpen.

anyway bedankt.
Gebruik dan een windows XP SP2 cd bij het installeren
Pagina: 1