Toon posts:

[2003] Na Internetten 'Application Error 0xc0000005'? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb net Windows 2003 Server geinstalleerd, maar nu krijg ik een hele vage foutmelding na dat ik het internet heb bezocht!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/i4o1/Foutmelding.JPG

Ik kan hier wel 1000 keer op OK klikken, maar dit helpt helemaal niks!

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heeft niets met SA te maken; (of refereer je naar de applicatie IE als je 'Het Internet' zegt?) Welke browsers heb je allemaal geprobeerd? Staat er meer informatie in het Windows Applicatielogboek? Wat heb je zelf al geprobeerd? En kun je de foutmelding nog even overtikken zodat dit topic ook via de search te vinden is? :)

SA > WOS
Application Error > [2k3] Na Internetten 'Application Error 0xc0000005'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:01:
Hallo mensen,

Ik heb net Windows 2003 Server geinstalleerd, maar nu krijg ik een hele vage foutmelding na dat ik het internet heb bezocht!
Wat bedoel je hiermee?

Verwijderd

Topicstarter
Foutmelding: The Application failed to initialize properly (oxc0000005). Click on OK to terminate the application.
Er staat geen informatie over in het Applicatielogboek.
Wat ik geprobeert heb is het opnieuw installeren van de server, toen dit weer klaar was en IE starte, kwam de foutmelding weer tevoorschijn!

Verwijderd

Topicstarter
Net zoals ik het zeg :|

• leon1e
  • Laatst online: 23:18
Over welke versie van ie hebben we het? Heb je ook de update's al gedraait op het os?

Smokey007 zou je in het vervolg de edit knop willen gebruiken, en zou je ook duidelijke antwoorden willen geven? ;)

[ Voor 42% gewijzigd door leon1e op 18-12-2004 18:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over de nieuwste versie van IE. Dus heb alle updates uitgevoerd

Verwijderd

Probeer ens wat andere geheugen intensieve dingen toe doen, fimpjes afspelen, mp3tjes spelen, en nog veel meer tegelijkertijd,

Krijg je dan ook een error of alleen bij IE gebruik?

Ziet er uit als kapot geheugen.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
na dat ik het internet heb bezocht
Dat vind ik niet echt duidelijk uitgelegd. Maar goed. Ik ga er verder niet op in.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
alle moederbord drivers geinstalleerd en juiste drivers voor windows 2003 ?

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg hem constant!!! na dat ik op ie ben geweest.. Nu komt ie gelijk als ik de server opstart!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles juist geinstalleerd..

Ik heb IE versie 6.0.2900.2180
Hoop dat dat duidelijk genoeg is, en heb de knop edit gebruikt ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 18:36 ]

• leon1e
  • Laatst online: 23:18
Smokey007, dit is het 2de verzoek om de edit knop te gebruiken doe dit dan ook. Verder wees nu eens duidelijk in je antwoorden, ik vraag toch welke versie je hebt (de nieuwste hebben we weinig aan) want er zijn ook beta's in rc service packs.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:24:
ik krijg hem constant!!! na dat ik op ie ben geweest.. Nu komt ie gelijk als ik de server opstart!
Beetje surfen op een Server OS doen we dus niet, en al helemaal niet met een Administrator account.

Ik denk dat je vuiligheid hebt opgelopen, aangezien dat popupje geen crashende IE is (die geeft nl. een mooie Error Report).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1