Toon posts:

V9 McAfee Virusscan gratis bij XS4All

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag is het voor XS4All klanten mogelijk om de nieuwste Virusscansoftware te downloaden via de servicepagina van XS4All. Tot voor gisteren was alleen maar V7 te downloaden. Het is dus een flinke upgrade!

Meer over de nieuwe features van V9 is hier te vinden:

http://nl.mcafee.com/root...s/benefits.asp&close=true

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:54

Oceria

I've been in between....

Dat is mooi nieuws. Ik had altijd problemen met de 7.0.2 versie (crashes als ik gebruik maakte va fast user switching), dus bij een volgende reinstall zal ik zeker testen of deze versie wel lekker wil werken.

Voor niet xs4all gebruikers overigens: niet te snel blij worden: om te downloaden moet je inloggen.!

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ook problemen, dus vorige week heb ik een klacht gestuurd dat ik versie 8 wilde. Ze kwamen toen met het mooie nieuws dat zelfs V9 beschikbaar kwam. Nu maar eens kijken of deze wat beter werkt, want met McAfee heb ik eigenlijk alleen maar slechte ervaringen, maar ik zie het ook niet zitten om iets anders te kopen als ik dit gratis krijg. Jaja... Ik ben een Nederlandern... ;) :7

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 14:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:59:
Sinds vandaag is het voor XS4All klanten mogelijk om de nieuwste Virusscansoftware te downloaden via de servicepagina van XS4All. Tot voor gisteren was alleen maar V7 te downloaden. Het is dus een flinke upgrade!

Meer over de nieuwe features van V9 is hier te vinden:

http://nl.mcafee.com/root...s/benefits.asp&close=true
Je link loopt dood.

Het enige wat ik denk bij een upgrade van McAfee is een tool die hetzelfde doet, maar meer geheugen en CPU gaat kosten. Ik zal het uitproberen, maar met enige scepsis.

edit:
McAfee in het NL blijkt problemen te hebben, de engelse niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 18-12-2004 18:36 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Tukk schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:20:
[...]

Je link loopt dood.

Het enige wat ik denk bij een upgrade van McAfee is een tool die hetzelfde doet, maar meer geheugen en CPU gaat kosten. Ik zal het uitproberen, maar met enige scepsis.
Ik heb dezelfde ervaring, maar het lijkt erop dat deze eens stuk lichter en beter loopt als Versie7 die ik hiervoor gebruikte. Misschien dat ze toch een keer hun leven beteren. Het enige irritante is dat er zo'n Security Centre in zit die ik er 123 niet meer uitkrijg...

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 14:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

HOE? krijg ik dit ding weg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehardiek/tweakers/centre.JPG

Bij versie 7 zat dit reclame panel er ook al in, maar die was weg te krijgen.
Nu vraagt dit rotding bij installatie TWEE!! keer of hij aub niet het security-centre van Windows mag vervangen.. :(

Is iemand het gelukt om alleen de virusscanner te laten draaien, zonder enige andere zooi van McAfee?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:29

DDX

in het verleden kon je nog de linux versie downloaden
maar nu alleen windows (en mac)

jammer....

https://www.strava.com/athletes/2323035

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 14:25

slaay

Natuurbeleven.com

Wat voor policy hanteert Xs4all mbt het installeren van deze software?

Stel je hebt 2 pc's verbonden middels een router, mag je de software dan 2x installeren?

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor policy hanteert Xs4all mbt het installeren van deze software?

Stel je hebt 2 pc's verbonden middels een router, mag je de software dan 2x installeren?
Ja, je mag het gewoon op meer computers installeren. Zolang deze maar van jou zijn en op hetzelfde adres staan (voor een laptop ligt dit natuurlijk iets anders).

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-02 17:18
Zit hier nu ook anti spyware software in. In de US wordt een antispyware tool verkocht. Op de NL site staat hier niets over behalve dat er detectie is voor 'Spionageprogramma's en popup-advertenties'. Is de antispyware hierin geintegreerd? Kan ik er bijvoorbeeld CoolWebSearch mee verwijderen? (gelukkig nog geen last van)

A life lived in fear is a life half lived

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik houdt hem wel up to date, maar heb hem standaard niet draaien. Antivirus verooraakt bij mij tot nu toe meer problemen dan alle virussen die op mijn PC actief zijn geworden ('0')

Hoewel ik bijna alles inactief heb gemaakt blijft het security center eens in de zoveel tijd recame voor zichtzelf maken dat hij blaster (enzo) onschadelijk kan maken. Vind ik gewoon bangmakerrij.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb hem ook gedownload en deze werkt gewoon goed hoor. Tot nu toe nog geen rare problemen mee gehad. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:54

Oceria

I've been in between....

Wel, ik heb hem nu twee dagen op mijn systeem draaien (de Nederlandse versie) en het is inderdaad een verbetering ten opzichte van 7.0.2. Hij geeft geen random crashes meer, maar vergeleken met Avast is het niet beter (sneller of minder resource eisend). Bij een volgende reinstall (of wanneer ik xs4all ga verlaten voor mijn 10mbit lijntje ;) ) zet ik avast weer terug.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Pagina: 1