OSX 10.2 of 10.3 op iBook.

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 17:46
Momenteel draai ik met tevredenheid 10.2 op mijn iBook, maar nu vraag ik mij af of het aan te bevelen is om 10.3 te draaien.
Natuurlijk is 10.3 mooier/beter maar zal mijn iBookje (zie sig.) niet iets te langzaam zijn hiervoor? of zal hij juist beter presteren ?
Anny comment is welkom

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is zeker aan te raden. Niet alleen is osx 10.3 een stuk fijner dan 10.2, 't is inderdaad ook nog wat sneller.

Oh, maar een geheugenupgrade zal onder beide versies nog wel een leuke performancewinst opleveren, zeker als je vaak veel tegelijk open hebt staan.

[ Voor 42% gewijzigd door CyBeR op 18-12-2004 17:57 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Wild pigeon
CyBeR schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:56:
Dat is zeker aan te raden. Niet alleen is osx 10.3 een stuk fijner dan 10.2, 't is inderdaad ook nog wat sneller.

Oh, maar een geheugenupgrade zal onder beide versies nog wel een leuke performancewinst opleveren, zeker als je vaak veel tegelijk open hebt staan.
OK dat is goed nieuws, en wat betreft dat geheugen... het staat zeker op mijn verlanglijst, maar is nu helaas niet aan de orde :(
Maar ik ga dan een dezer dagen osx 10.3 maar eens instaleren!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik weet niet of je 10.3 legaal gaat kopen, 't maakt me ook geen bal uit :P maar als dat wel 't geval is zou je misschien even op 10.4 kunnen wachten.
Deze komt in 't voorjaar uit, en zoals bij vrijwel iedere update werkt het nog net wat soepeler en sneller dan de vorige versie.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:34
10.3 op jouw iBook is zeker fijn. Vooral Exposé is dan erg fijn aangezien je een 16Mb (quartz extreme) videokaart hebt. Het is allemaal wat sneller ook.

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik raad ook aan om 10.4 te kopen, die komt toch waarschijnlijk rond januari/februarie uit, bespaart je dan een hoop geld.

Met een beetje geluk is 10.4 weer iets sneller, zoals bij iedere update tot nu toe is gebeurt...

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• Wild pigeon
Ik heb inmiddels toch 10.3 geinstaleerd (heb nu even geen zin om tot feb. oid te wachten voor 10.4) en ben er erg blij mee...
Loopt zeer soepel op mijn aaiboekje.
Pagina: 1