Toon posts:

P4 1.6 GHz laptop linux netwerk install, hoe voor melkaar kr

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb hier een laptop met wxp er op maar windoos heeft de hoop opgegeven en presteerd bagger.

Nu wilde ik er een game servertje van maken voor als we gaan lannen.
dus ik dacht aan een Linux-distributie maar nu is het (probleem) dat de dvdrom kapot is van de laptop, ik hoor dat Debian, Slackware, Gentoo kunnen installen van floppy FTP.
maar hoe krijg ik dat voor melkaar, ik kan zon beetje alleen ISO's vinden. het word een van de volgende desktop gerichte distro's: Suse, Mandrake, Fedora.

Ik dank u _/-\o_

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:44

Sjonny

Fratser

http://www.debian.org/distrib/floppyinst

2x klikken vanaf de debian.org hoofd pagina....

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Verwijderd

Topicstarter
dank u ik had het ook al op http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=135557 gevraagd :9 en ga eerst even SUSE proberen,
Bedankt voor de reactie

(moet je wel in een keer bijde goed klikke)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 19:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet op de FTP komen van SUSE lijk wel of de realtecRTL8130 (8139cp of 8139too?) netwerk kaart niet goed wil functioneren ik weet ook niet wat ik bij parameter van de netwerk kaart moet opgeven 8)7 zou dat het kunnen zijn dat als ik de parameters blank laat dat hij darom niet wil connecten?

(pingen van af mijn windhoos pc lukt wel)

Ik weet het, NOEP :).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 15:03 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Elke distro kan tegenwoordig wel via het netwerk installeren. Voor de rest is wel in diverse howtos of installatieguides te vinden hoe je zo'n installatie uit moet voeren, helemaal met een netwerkkaart die vrij goed ondersteund wordt.
Zie ook NOS policy - updated 22/09/2004 voor de policy die hier geldt, met name wat betreft niveau en basiskennis.

Dit topic is gesloten.