Hulp voor goede naam casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Na een voorbereiding van ongeveer 6 maanden voor mijn nieuwe casemod, beginnen nu de eerste onderdelen binnen te komen. Als ik wat gevorderd ben met de mod wil ik hier en op bit-tech.net een CIP openen, daarom ben ik op zoek naar een goede naam voor het projekt.

Om een idee te geven van wat er allemaal moet gaan gebeuren en wat het thema van de case wordt zal ik een korte beschrijving geven van wat de bedoeling is, toegelicht met wat foto's van de onderdelen die reeds binnen zijn.

De basis is een Lian Li PC-V2000, heb ik inmiddels ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~digitalbirds/casemod/voorkant%202.jpg

Het blanke aluminium zal overheersen in de totale pc, gecombineerd met wat verchroomde onderdelen. De afschermbehuizingen van de Eheimpompen zullen verchroomd worden.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~digitalbirds/casemod/eerste%20onderdelen%202.jpg

De harddisk trays linksonder zullen eruit gaan, omdat de harde schijven watergekoeld zullen worden in hardiskoelers van aquacomputer. Deze onderdelen zullen waarschijnlijk binnen nu en een week arriveren. De bedoeling is om van aluminiumplaten zelf een tray te maken.

In totaal komen er 3 radiatoren in, 2 Black Ice Extreme radiatoren (verchroomd) en een Black Ice extreme 2 radiator (eveneens verchroomd) Deze onderdelen zijn inmiddels verzonden door Danger Den.

De volgende onderdelen zullen watergekoeld worden:
De CPU, GPU en geheugen op de videokaart, harde schijven, voeding en de Northbridge. Er zullen twee reservoirs inkomen en het watersysteem zal gevuld worden met behulp van de Danger Den fillcaps.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~digitalbirds/casemod/reservoirs.jpg

De watertemperatuur en flow zullen gemeten worden met behulp van de aquaero en de fans zullen hiermee gestuurd worden.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~digitalbirds/casemod/onderdelen.jpg

Moderbord en PCI kaarten zullen gestealth worden. Hier en daar zal een accent aangebracht gaan worden met UV reaktive acrylplaat.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~digitalbirds/casemod/UVacrylglas.jpg

Als alles lukt zullen er vrijwel geen kabels te zien zin in de pc. Enkel de Tygon slangen zullen zichtbaar zijn. De slangen zullen groen oplichten.

Het totale projekt zal niet snel klaar zijn, ik ga uit van september volgend jaar, omdat ik alle details perfekt wil maken.

Graag jullie hulp bij het verzinnen van een goede naam, het liefst iets internationaals, want bit-tech forum is engels. O ja mijn logo van mijn voorletters zal waarschijnlijk ook ergens verwerkt gaan worden in de mod en waarschijnlijk in het zijpaneel. Deze letters zijn F.J.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fido
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:54

Fido

C:\> park

Het eerste dat in me opkomt is Fleuril casemod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch viel die heineken me eerst op :D

maar ik denk dat je zoeits toch zelf moet bedenkenl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Jaja dat zijn de blikken die ik verzamel :*) Een andere hobby van me. Ik vind het verzinnen van een naam moeilijker dan het modden van een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:22
Azie verhongert, afrika sterft aan aids, het tibetaanse volk wordt gruwelijk mishandeld door de chinezen, de samenleving verhard en microsoft vraagt in tijden van recessie absurd hoge bedragen voor wat kopies van een cd en een boekje waar je met je vinger overheen gaand Genuine van kan maken, EN JIJ MAAKT JE DRUK OM DE NAAM VOOR JE CASEMOD?

Malle mod? Melige mod? Freezing H2O mod? Coole cooling mod? Gave gekke mod?

Wat valt er te winnen :)?

Aight, suc6 er mee *bookmarked*

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Wat dacht je van AlumaxX

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Psychic Venom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:39
chemical reflection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwn to teh bone

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:56

Soul__assasin

de Belbelg

ik dacht aan SLOTJEUH ;) naam is iets persoonlijk eh daar heb je tweakers niet voor nodig
voor de rest kan een mooie mod worden

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
AluCool

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als je de fantasie hebt om een mooie mod te maken heb je vast ook wel de fantasie om zelf iets te bedenken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.