Ik wil dat tijdens de installatie van een software pakket een extra file mee laten kopieren. Op het forum bij ondemand geven ze daar een soort howto van. Met winInstall LE 2003 is dit mogelijk.
Als ik de instructie volg doe ik na het openen van de MSI file "Add Component" en hierna ga ik de file toevoegen. De file toevoegen lukt maar het aanpassen van de source en target niet.
- Source = [SourceDir]\program files\SoftwareNaam\Client\
- Target = [ProgramFilesFolder]\SoftwareNaam\Client\
Zoals je ziet staan de installatiefiles op CD:\program files\SoftwareNaam\Client\\, de msi staat in CD:\
Als ik dit invoer lijkt het goed te gaan maar als ik weer terug ga naar deze component dan is de source gewijzigd in 2x program file
- Source = [SourceDir]\program files\program files\SoftwareNaam\Client\
Dat werkt natuurlijk niet maar is dit een bug of doe ik iets fout.
Als ik de instructie volg doe ik na het openen van de MSI file "Add Component" en hierna ga ik de file toevoegen. De file toevoegen lukt maar het aanpassen van de source en target niet.
- Source = [SourceDir]\program files\SoftwareNaam\Client\
- Target = [ProgramFilesFolder]\SoftwareNaam\Client\
Zoals je ziet staan de installatiefiles op CD:\program files\SoftwareNaam\Client\\, de msi staat in CD:\
Als ik dit invoer lijkt het goed te gaan maar als ik weer terug ga naar deze component dan is de source gewijzigd in 2x program file
- Source = [SourceDir]\program files\program files\SoftwareNaam\Client\
Dat werkt natuurlijk niet maar is dit een bug of doe ik iets fout.
Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google